ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداحافظی سزار از تیم ملی برزیل


جولیو سزار پس از شکست شب گذشته عنوان کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

آی اسپورت: جولیو سزار پس از شکست شب گذشته عنوان کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

ژولیو سزار، دروازه‌بان تیم ملی برزیل پس از شکست در دیدار رده بندی جام جهانی مقابل هلند عنوان کرد که فوتبال ملی او به پایان رسیده است.

سزار 86 بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده است.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "بازی کردن در کوپا آمریکا در سال 2015، در 34 سالگی کمی پیچیده است. وقتی در حالی پا به آنجا بگذارید که بدانید خبری از جام جهانی 2018 نیست کمی خودخواهانه است."

سزار درباره ی دو شکست پیاپی برزیل گفت: " لحظات غمگینی برای فوتبال برزیل رقم خورده است. فکر می‌کنم حالا زمان این است که ریلکس باشیم و این اتفاقات را فراموش کنیم. زمان آن رسیده که یک دروازه بان دیگر در دروازه ی برزیل قرار بگیرد. فکر می‌کنم 7 یا 8 گلر شایسته وجود داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
مسابقه فوتبال جالب تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فرد» از تیم ملی برزیل خداحافظی کرد


مهاجم تیم ملی برزیل پس از پایان جام بیستم از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد. بیست چهارده: تیم ملی برزیل در جام جهانی عملکرد ضعیفی داشت و در رده چهارم قرار گرفت. فرد مهاجم تیم ملی برزیل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم در این دوره از رقابت‌ها بود. او امروز در گفت‌وگو با روزنامه گلوبو برزیل اعلام کرد که از تیم ملی این کشور خداحافظی می‌کند.

فرد ۳۰ ساله امروز در گفت‌وگو با روزنامه گلوبو گفت: برای من حضور در تیم ملی برزیل کافی است. دیگر نمی‌خواهم در تیم ملی برزیل بازی کنم. از تمام هم‌تیمی‌ها و مربیان برزیل تشکر می‌کنم که فرصت حضور در تیم ملی را به من دادند.