ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیف که آزمون روس نیست!


سرمربی تیم روبین کازان روسیه از اینکه بازیکن ایرانی تیمش اصلیتی روس ندارد ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری فارس: رینات بیلیالتدینوف در بخشی از گفت‌و‌گویش در خصوص مسی ایرانی صحبت کرد و گفت: سردار آزمون؟ حیف که او روس نیست. آزمون سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و مهاجم بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: او در اولین جلسه تمرین مرا شگفت‌زده کرد و سپس جلسات بعدی کارش را ادامه داد.

سرمربی روبین کازان در خصوص آینده آزمون خاطرنشان کرد: او کجا می‌رود؟ او ثبات زیادی در تیم داشت و بازیکن قابل اعتمادی بود اما اکنون خیلی زود است که بگوییم به کجا می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
❤ حیف حیف حیف تو و من با هم نباشیم، با عشـــــــق ❤

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب رسانه‌های روس از انتخاب نشدن آزمون


رسانه‌های روسیه‌ای از انتخاب نشدن سردار آزمون برای جام جهانی 2014 برزیل تعجب کردند.

ایسنا: رسانه‌های روسیه‌ای از انتخاب نشدن سردار آزمون برای جام جهانی 2014 برزیل تعجب کردند.

کارلوس کی‌روش یکشنبه اسامی 24 بازیکن را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد که در بین آنها نامی از سردار آزمون، بازیکن ایرانی پیشین روبین کازان دیده نمی‌شود.

روزنامه‌ "گازتای " روسیه با تعجب از عدم انتخاب آزمون برای جام جهانی 2014 برزیل نوشت: در حالی که همه پیش‌بینی می‌کردند این بازیکن جوان به لطف فصل خوبی که در روبین کازان داشته مسافر برزیل شود، این اتفاق رخ نداد و کارلوس کی‌روش روی نام او خط قرمز کشید.

پایگاه اینترنتی فوتبال روسیه نیز با تعجب از انتخاب نشدن آزمون نوشت: این بازیکن جوان که از چند تیم لیگ برتری انگلیس برای فصل آینده پیشنهاد دارد خیلی زود رویایش برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید، چرا که مرد پرتغالی نیمکت ایران او را از حضور در جام جهانی حذف کرد.