ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت هواداران تیم الکویت از رضا گوچی


هواداران تیم فوتبال الکویت از رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی تیم خود حمایت کردند.

خبرگزاری مهر: باشگاه الکویت قصد دارد رضا قوچان نژاد را به همراه باستوس و ماکلله دو بازیکن برزیلی خود در تعطیلات نیم فصل به تیم دیگری منتقل کند. این در حالی است که "روجیرو" بازیکن قرضی الکویت که در تیم الشباب عربستان بازی می‌کرد، به این تیم کویتی بازگشته است که به نظر می‌رسد جدایی قوچان‌نژاد قطعی باشد.

با این حال هواداران باشگاه الکویت از مخالفان جدایی بازیکن ایرانی خود هستند و به حمایت از قوچان نژاد پرداخته‌اند.

روزنامه "الرای" کویت در اینباره نوشت: "تعدادی از هواداران باشگاه الکویت با ارسال پست‌هایی روی شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر از رضا قوچان‌نژاد حمایت کردند. قوچان‌نژاد همراه تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه برای برپایی اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا به استرالیا می‌رود".


ویدیو مرتبط :
حمایت هواداران تیم ملوان از بازیکنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی حمایت هواداران این تیم را محکوم کرد



 

 

چلسی حمایت هواداران این تیم را محکوم کرد

 

باشگاه چلسی حمایت‌های کورکورانه برخی هواداران این تیم از جان تری را محکوم کرد.

دو هفته پس از بازی این تیم مطرح لیگ برتر انگلیس با کوئینز‌پارک‌رنجرز که مدافع و کاپیتان چلسی علیه آنتون فردیناند،‌ بازیکن تیم رقیب شعارهای نژاد‌پرستانه داد، این موضوع بار دیگر خبرساز شد.

شب گذشته در جریان بازی چلسی و گنک بلژیک که با تساوی یک بر یک همراه شد،‌ گروهی از هواداران تیم لندنی به حمایت از تری شعارهایی را سر دادند. آن‌ها در شعارهای خود بازیکن رنجرزی را محکوم کردند، رفتاری که باعث خشم سران چلسی شد.

در این ارتباط آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد آنقدر حواسش به بازی معطوف بوده که چیزی نشینده است.

سخنگوی باشگاه چلسی در این باره اظهار داشت: شعارها کاملا نامناسب بودند و باشگاه نمی‌تواند از این مساله چشم‌پوشی کند. ما این حرکت را متناسب با رفتار ورزشی ندانسته و محکوم می‌کنیم