ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقیقی دروازه‌بان شماره 13 جام بیستم


دروازه‌بان تیم ملی ایران با اتمام مسابقات جام جهانی 2014 به عنوان سیزدهمین گلر مسابقات انتخاب شد.

ورزش سه: دروازه‌بان تیم ملی ایران با اتمام مسابقات جام جهانی 2014 به عنوان سیزدهمین گلر مسابقات انتخاب شد.

علیرضا حقیقی که در سه بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2014 مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌ و هرزگوین به میدان رفت از طرف نشریه کیکر صاحب میانگین نمره 2.83 شد.

وی پس از انجام مسابقات 64 مسابقه جام جهانی برزیل و اتمام این پیکارها که با قهرمانی آلمان انجام شد، صاحب میانگین نمره 2.83 شد که طبق نظر کارشناسان معتبرترین نشریه ژرمن‌ها در رده سیزدهم گلرهای برتر جام ایستاد.

از جمله نکات جالب این فهرست قرار گرفتن مانوئل نویر، گلر آلمان در رده سوم بود. دروازه‌بان ژرمن‌ها که بارها در خلال مسابقات درخشید تا جایی که از سوی فیفا به عنوان دروازه‌بان برتر جام برگزیده شد، صاحب میانگین نمره 2 شد و با اختلاف کمی پس از ناواس (کاستاریکا ، میانگین نمره 1.8) و اوچه‌آ(مکزیک، میانگین نمره 1.88 ) در رده سوم ایستاد.

رده بندی این نشریه به شرح زیر است:

1- ناواس(کاستاریکا)، میانگین نمره :‌1.8

2- اوچه‌آ(مکزیک)، میانگین نمره 1.88

3-نویر (آلمان)، میانگین نمره 2

4-هاوارد(آمریکا)، میانگین نمره 2.25

5-دومینگوئز(اکوادور)،میانگین نمره 2.33

6-براوو(شیلی)،میانگین نمره 2.38

7-بوفون (ایتالیا)، میانگین نمره 2.5

8- اوسپینا(کلمبیا)، میانگین نمره 2.6

9-ام‌بولی (الجزایر)،میانگین نمره:2.63

بناگلیو (سوئیس)، میانگین نمره: 2.63

11- انی‌یاما (نیجریه)، میانگین نمره: 2.75

12-رومرو(آرژانتین)، میانگین نمره: 2.79

13- علیرضا حقیقی(ایران)، میانگین نمره2.83

14-سیلیسن (هلند)، میانگین نمره: 2.86

15-کورتوا(بلژیک)، میانگین نمره: 3

بگوویچ(بوسنی و هرزگوین )، میانگین نمره: 3

جولیو سزار(برزیل)، میانگین نمره: 3

بری(ساحل عاج)، میانگین نمره: 3

کارنزیس(یونان)، میانگین نمره: 3

کاواشیما(ژاپن)، میانگین نمره: 3

بتو (پرتغال)، میانگین نمره: 3


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود



 

 

یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود

 

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: با طرح و برنامه‌ای که در دست اجرا داریم حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 خواهد شد.

محمد علی یحیوی با ابراز رضایت از وضعیت دروازه‌بانان پرسپولیس درباره شرایط علیرضا حقیقی پس از خط خوردن از تیم ملی تصریح کرد: داستان تیم ملی برای حقیقی تمام شده و او با روحیه‌ای تازه و مناسب در تمرینات پرسپولیس حضور یافته است. در این مدت سعی کردم به عنوان مربی، او را از نظر روحی و روانی آماده کنم.

وی با بیان اینکه این دروازه‌بان دیگر به اتفاقات رخ داده فکر نمی‌کند، اظهار داشت: حقیقی یک بازیکن حرفه‌ای است و در حال حاضر تلاش می‌کند هر روز بهتر از گذشته شود و برای پرسپولیس مهره خوبی به شمار رود.

یحیوی با بیان اینکه برنامه بلند مدتی برای دروازه‌بانان پرسپولیس دارد، تأکید کرد: براساس این طرح حقیقی با انجام تمرینات مناسب به دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 تبدیل خواهد شد. چه من باشم و چه نباشم در صورتی که این برنامه به خوبی پیاده شود این اتفاق رخ خواهد داد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه تمرینات را براساس فیلم‌های آموزشی روز طرح می‌کنیم تا دروازه‌بانان پرسپولیس با دانش روز پیش بروند. من با حقیقی صحبت کردم و او نیز پذیرفت که دوران جدیدی در زندگی‌اش آغاز شده است. او 22 سال دارد و 3 سال آینده یعنی در جام جهانی 2014 در اوج پختگی به سر خواهد برد.

یحیوی از شرایط سایر دروازه‌بانان پرسپولیس نیز ابراز رضایت کرد و درباره اردوی این تیم در آنتالیا گفت: همه چیز عالیست و طبق برنامه پیش می‌رویم.