ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانبخش فصل جدید هیچ جا نخواهد رفت


بنابه گفته مدیر ورزشی ان.ایی.سی نایمخن، علیرضا جهانبخش در تیم هلندی ماندگار است.

خبرگزاری فارس: از چندی قبل ستاره جوان ایرانی شاغل در فوتبال هلندی‌ها، با چالش انتقال و ترک نایمخن مواجه بوده است. طبق اعلام نشریات این کشور اروپایی وی از دو تیم هرن‌فین و خرونینخن پیشنهاد دارد.

اما تا به امروز یعنی دوشنبه اتفاقی جدید در زندگی ورزشی بازیکن 20 ساله ایرانی از نظر تغییر باشگاه نیفتاده است.

در همین ارتباط «بارت فان اینخن» مدیر نایمخنی‌ها روز گذشته عنوان کرد جهانبخش فصل جدید را با این تیم به آخر خواهد رساند و به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گل ها و مهارت های جهانبخش در فصل 2014/15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پیروزی فصل نایمخن با جهانبخش


تیم نایمخن در حضور بازیکن ایرانی‌اش پس از ۵ باخت و ۵ تساوی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند عاقبت به اولین برد خود در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ دست یافت.

خبرگزاری فارس: تیم نایمخن در حضور بازیکن ایرانی‌اش پس از ۵ باخت و ۵ تساوی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند عاقبت به اولین برد خود در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ دست یافت.

ان.ای.سی نایمخن شب گذشته در آغاز مسابقات این هفته «اردی‌ویزه» (لیگ هلند) موفق شد مقابل هرن‌ون در دیداری خانگی به برد 2 بر یک برسد.

علیرضا جهانبخش، لژیونر ایرانی از دقیقه 70 وارد میدان شد و به جای کول‌ویک به مدت 20 دقیقه بازی کرد.

در این بازی هیگدون 33 و 52 برای نایمخن و زیش 85 برای هرن‌ون گلزنی کردند.

نایمخن با این نتیجه 8 امتیازی شد و اندکی در قعر جدول وضعیتی بهتر پید کرد. یاران علیرضا جهانبخش تا رده شانزدهم جدول صعود کردند.