ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال «ب» پرسپولیس تشکیل می‌شود


مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس خبر از تشکیل قطعی تیم «ب» پرسپولیس با حضور نفرات تیم‌های پایه داد.

سایت پرسپولیس: حسین عبدی که پیش از این نیز با حضور در باشگاه پرسپولیس این تیم را تشکیل داده بود، در پایان جلسه روز دوشنبه تیم‌های پایه اعلام کرد: تیم «ب» پرسپولیس فعالیت خود را با رویکردی جدید از سر خواهد گرفت.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: تیم «ب» از نفرات برگزیده تیم‌های پایه تشکیل می‌شود و ترکیب متغیری دارد تا انگیزه‌ای برای بازیکنان باشد. هر دو هفته یک بار یا در صورت تداخل برنامه بازی‌های تیم‌های پایه، ماهی یک بار، اعضای تیم برای دو، سه روز گرد هم آمده و بازی دوستانه‌ای هم برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، عبدی همچنین از احتمال حضور بازیکنان زیر ۲۳ سال نیز در این تیم خبر داد.


ویدیو مرتبط :
تشکیل تیم فوتبال (سریال نقطه چین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل تشکیل تیم فوتبال ب پرسپولیس


مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس معتقد است تیم (ب)پشتوانه‌ای برای تیم اصلی خواهد بود.

خبرگزاری مهر: حسین عبدی در خصوص تشکیل تیم (ب) پرسپولیس گفت: ما چندین بار این طرح را مطرح کردیم که خوشبختانه این بار مورد موافقت قرار گرفت و اعضای هیات مدیره هم با این مصوبه موافقت کردند.

وی افزود: این تیم منتخبی از برترین نفرات تیم‌های جوانان و امیدهایمان خواهد بود و بازیکنان تا زیر 23 سال می‌توانند در این تیم بازی کنند.

مدیر آکادمی پرسپولیس در رابطه با هدف تشکیل این تیم تصریح کرد: هدف اصلی ما بابت تشکیل این تیم این است که از بازیکنان تولیدی خودمان در تیم بزرگسالان استفاده کنیم و آن‌ها را برای حضور در سطح اول فوتبال تربیت کنیم. این تیم می‌تواند پشتوانه برای تیم اصلی باشد و در صورت نیاز از بازیکنان حاضر در تیم (ب)  در تیم اصلی پرسپولیس استفاده می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برنامه‌های ویژه‌ای برای این تیم داریم. بازی‌‌‌های تدارکاتی‌های زیادی برای تیم (ب) با تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری در نظر خواهیم گرفت تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و تجربه حضور در مسابقات بزرگ و رسمی و تقابل با بازیکنان بزرگ  را به دست آورند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با تاکیید بر این مساله که تا بعد از دربی فقط سرمربی در خصوص شرایط تیم اصلی صحبت می‌کند افزود: طبق نظر اعضای کادر فنی تصمیم بر این شد که فقط درخشان در مورد مسایل فنی تیم اصلی صحبت می‌کند و کادر فنی تا بعد از دربی در رابطه با شرایط پرسپولیس مصاحبه‌ای انجام ندهیم.