ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم روئینگ ۴ نفره زنان ایران ششم شد


تیم روئینگ ۴ نفره زنان ایران در فینال به عنوان ششم رسید.

خبرگزاری تسنیم: فینال مسابقات قایقرانی روئینگ 4 نفره زنان امروز (پنج‌شنبه) پیگیری شد که تیم بانوان کشورمان متشکل از مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی، مهسا جاور بودند.

تیم روئینگ 4 نفره زنان ایران در این مصاف به مقام ششم رسید.

تیم هنگ‌کنگ در این رقابت‌ها به مدال طلا رسید.


ویدیو مرتبط :
کسب مقام سوم سولماز عباسی در روئینگ تک نفره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم روئینگ چهار نفره ایران فینالیست شد


تیم روئینگ چهار نفره ایران به فینال این رشته در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در اینچئون کره جنوبی راه پیدا کرد.

خبرگزاری مهر: رقابت های این دوره از بازیها صبح امروز دوشنبه پیگیری شد که تیم چهار نفره روئینگ ایران با زمان 6 دقیقه و 11 ثانیه و 21 صدم ثانیه به عنوان تیم دوم از خط پایان گذشت و به فینال راه یافت. مسابقه فینال روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.