ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تورس یا اتوئو جانشینان بالوتلی در میلان!


موانعی که میلان برای داشتن ماتیا دسترو و جکسون مارتینز پیش رو میبیند این تیم را به سمت تورس و اتوئو کشانده است.

ورزش سه: ماریو بالوتلی امروز تستهای پزشکی لیورپول را برای نهایی کردن پیوستن اش به این تیم پشت سر میگذارد. آث میلان میخواهد جانشینی برای این بازیکن به خدمت بگیرد.

شبکه ی تلویزیونی این باشگاه خبر نزدیک شدن میلان به دسترو مهاجم رم را تایید کرده است . میلان میخواهد با 5 میلیون یورو این بازیکن را بصورت قرضی برای یک فصل در اختیار بگیرد و در انتهای فصل هم با 16 میلیون یورو دسترو رسما به میلان بپیوندد .جکسون مارتینز هم دیگر گزینه ی میلان برای این پست در نظر گرفته میشد که پورتو طی روزهای اخیر اعلام کرده تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

به گزارش اسکای اسپورت روسونری حالا با باشگاه چلسی برای جذب مهاجم اسپانیایی این تیم مذاکراتی داشته است. این بازیکن میتواند برای میلانیها مناسب باشد چرا که این باشگاه همیشه سعی داشته از انگیزه ی ستاره های مسن برای دوباره خود را مطرح کردن بهره گیرد. تورس در سال 2011 با قراردادی 50 میلیون یورویی از لیورپول به چلسی پیوست اما هیچگاه نتوانست دراین تیم جایگاه مناسب خود را پیدا کند.

این امکان وجود دارد که روسونری بصورت قرضی بازیکن 30 ساله ی اسپانیایی را در اختیار گیرد.

دیگر گزینه ی تیم ایتالیایی آوردن اتوئو به نیمکت خود میباشد. اتوئوی 33 ساله اکنون و پس از جدایی از چلسی بلزیکن آزد محسوب میشود.رسانه های انگلسی از نزدیکی انعقاد قرارداد بازیکن کامرونی با لیورپول در حالی خبر میدهند که ممکن است باشگاه انگلیسی حالا و با داشتن بالوتلی نیازی به اتوئو نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
سوپرگل ماریو بالوتلی در بازگشت به میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: بارسلونا مانند میلان است؛ از آمدن بالوتلی استقبال می‌کنیم



 

 

 

آلگری: بارسلونا مانند میلان است؛ از آمدن بالوتلی استقبال می‌کنیم

 

ماسیمیلیانو آلگری، مربی میلان تیمش را با بارسلونا مقایسه کرده و گفته از آمدن ماریو بالوتلی خوشحال می‌شود.

میلان شنبه‌شب به مصاف برشا می‌رود و امیدوار است که روند خوب خود در صدر جدول را حفظ کند.

آلگری انتظار فوتبالی تماشایی دارد: « بارسلونا به جز کیفیت و تکنیک بالا، همیشه نمونه‌ای ساده از فوتبال را نشان می‌دهد. بازیکنان آنها برای همدیگر کار می‌کنند، مانند میلان.

ما از ابتدای فصل، به لطف زلاتان ایبراهیموویچ، روبینیو و کوین پرینس بواتنگ، خیلی چیزها را عوض کرده‌ایم و حالا بازیکنان در زمین برای یکدیگر تلاش می‌کنند.»

او درباره انتقالات می‌گوید: «نیاز به یک مهاجم داریم، مهاجمی با خصوصیات شبیه فیلیپو اینتزاگی. در هر حال از آنچه که داریم خوشحالیم. بالوتلی؟ او مهاجم منچسترسیتی است، اما بی‌تردید اگر او بیاید عصبانی نمی‌شوم!»

آلگری به بازیکنانش هشدار داد که مقابل برشا بازی را آسان نگیرند: «ما شایسته صدرنشینی هستیم، اما این کار ما را دشوار می‌کند چون سرنوشت در دستان خود ماست. ما باید انگیزه لازم برای فتح اسکودتو را حفظ کنیم.»