ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تورس رسماً به اتلتیکومادرید بازگشت


مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال میلان به طور رسمی به تیمی که دوران حرفه‌ای بازیگری‌‌اش را در سن ۱۷ سالگی با آن آغاز کرده است، بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه اتلتیکومادرید امروز (دوشنبه) به طور رسمی خبر بازگشت فرناندو تورس، مهاجم پیشین خود به ویسنته کالدرون را تأیید کرد و از توافق حاصل شده میان این باشگاه و باشگاه میلان ایتالیا برای معاوضه موقت تورس و آلسیو چرچی خبر داد.

مسئولان دو باشگاه از یکی دو هفته پیش مذاکراتی را برای معاوضه مهاجمان خود در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه آغاز کرده بودند که این مذاکرات اکنون به نتیجه رسیده است.

تورس در شرایطی به اتلتیکومادرید بازمی‌گردد که در سال 2001 و در سن 17 سالگی دوران حرفه‌ای بازیگری خود را با این تیم آغاز کرد و در 244 دیداری که برای روخی‌بلانکو به میدان رفت 91 گل زد تا برای خود اعتباری کسب و راه انتقالش را به تیم‌های بزرگ فوتبال انگلیس همچون لیورپول و چلسی هموار کند.

تورس که در این فصل ضعیف ظاهر شده است و در 9 بازی‌اش در سری A تنها یک گل به ثمر رسانده است، تا پایان فصل برای اتلتیکومادرید توپ خواهد زد. تورس در صورت پذیرفته شدن در تست پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید، به طور رسمی از پنجم ژانویه (15 دی) بازیکن روخی بلانکو خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اولین گل فرناندو تورس در اتلتیکومادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بازگشت تورس به ویسنته کالدرون


مهاجم اسپانیایی روز گذشته سرانجام به ویسنته کالدرون بازگشت تا شاهد پیروزی یارانش باشد.

خبرگزاری فارس: فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی که در نیم‌فصل به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید شده است، روز گذشته در ورزشگاه ویسنته کالدرون حاضر شد تا شاهد پیروزی یارانش باشد.

تورس در لیورپول حضور موفقی داشت و پس از انتقال به چلسی با دروان رکورد خود مواجه شدف پس از آن راهی فوتبال ایتالیا شد و پس از حضور در میلان بار دیگر به اتلتیکو بازگشت.

تورس برای اولین بار در 17 سالگی برای اتلتیکو به میدان رفته بود و در سال‌های حضورش در این تیم در 244 بازی 91 گل به‌ثمر رسانده بود.

اتلتیکو شب گذشته موفق شد در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی با نتیجه سه بر یک لوانته را شکست دهد.

عکس: بازگشت تورس به ویسنته کالدرون