ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافق مارکو رویس با اتلتیکومادرید


اتلتیکو مادرید برای به خدمت گرفتن مارکو رویس ، هافبک بورسیا دورتموند با باشگاه آلمانی به توافق رسید.

ورزش سه: برخی از سران باشگاه اتلتیکو امروز انتقال هافبک آلمانی به تیم خود را تائید کردند. مبلغ انتقال رویس از سوی منابع خبری اسپانیایی در حدود 5+26 میلیون یورو اعلام شده است. این منبع اعلام کرده است که این انتقال دیروز عصر نهایی شده است.

این در حالیست که میگل آنخل خیل مارین، رئیس هیئت مدیره اتلتیکو پیش از این گفته بود :" رویس هرگز مد نظر اتلتیکو نبوده است و سبک او نیز به مشخصه های تیم ما نمی خورد."

ستاره بورسیا دورتموند می تواند نقش مهمی در پروژه جدید چولو سیمئونه، مربی اتلتیکو ایفا کند.


ویدیو مرتبط :
مارکو رویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق پنهانی بایرن و مارکو رویس


جدیدترین اخبار و اطلاعات کسب‌شده از توافق پنهان مسئولان بایرن‌مونیخ و مدیر برنامه مارکو رویس برای انتقال به جمع باواریایی‌ها در تابستان سال آینده حکایت دارد.

خبرگزاری فارس: در ماه‌های اخیر تنش‌های زیادی میان مدیران دو باشگاه بایرن و دورتموند بر سر رویس، ستاره ملی‌پوش و 25 ساله بوجود آمده است. علت اصلی این برخوردها، درخواست‌های علنی است که بایرنی‌ها به خصوص، کارل هاینس رومینیگه بابت بازیکن خط میانی آلمان و دورتموند در رسانه‌ها مطرح کرده‌اند.

رویدادی که به کام مدیران دورتموند، به خصوص «هانس یواخیم واتسکه»، مدیر تجاری و «میشاییل سورک»، مدیر ورزشی باشگاه، خوش نیامده است.

*توافقی شفاهی که برهم خورد

در تازه‌ترین گزارش‌ها و اخباری که مرتبط با  موضوع تنش دو باشگاه منتشر شده، این نکته به میان آمده که در گذشته نه چندان دوری، زمانی که بایرن تلاش کرده از دورتموند بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی و یا ماریو گوتسه را به خدمت بگیرد، مدیران دورتموند به صورت شفاهی قول همکاری دادند.

براساس گزارشی که نشریه اشپیگل منتشر کرد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 رومینیگه از بایرن و واتسکه از دورتموند باهم بر سر انتقال لواندوفسکی به توافق می‌رسند و به نشانه رضایت حتی با هم دست می‌دهند.

در آن هنگام معاون بایرن به «مشکی و زردها» قول داده اگر در زمستان لواندوفسکی به رئال واگذار نکردند،‌ در تکاپوی جذب رویس نباشد.

اما گویا در ادامه از طرفین حرکت‌های سر می‌زند که خلف وعده تعبیر می‌شود.آنگونه که گزارش شده بایرنی‌ها واهمه پیدا می‌کنند که در رقابت بر سر جذب مهاجم لهستانی، مقابل رئال مادرید و پول هنگفتش، بازنده شوند.

در این حال وقتی مدیران بایرنی می‌بینیند که دورتموند مصمم‌تر از هر زمان دیگری برای انتقال‌دادن مهاجم خود به مادرید است، به صورت علنی، بحث این بازیکن را پیش می‌کشند و داستان جذب رویس نیز پیش می‌آید.

*داستان لواندوفسکی

با وجود این اتفاقات لواندوفسکی تا پایان فصل در دورتموند می‌ماند اما با بایرن توافق می‌کند که آخر فصل با اتمام قراردادش بدون آنکه رقمی شامل حال زردپوشان شود، رهسپار مونیخ شود.اتفاقی که ناراحتی‌های دورتموند را در قبال بایرن افزایش می‌دهد.

به این ترتیب آتش اختلاف و تنش در سطح مدیران دو تیم،‌شعله‌ورتر از هرزمان دیگری می‌شود و رومینیگه نیز با جسارت‌ بیشتری در گفت‌وگوهایش از علاقه شدید سرخ‌ها به مارکو رویس حرف می‌زند. اتفاقی که به برخوردهای کلامی تند واتسکه و حتی سورک علیه مونیخی‌ها می‌شود.

با این حال در فضایی که مناسبات دو تیم در رده مدیریتی به سردی گراییده، با توجه به اخبار جدید به نظر می‌رسد مونیخی‌ها راه‌هایی برای رسیدن به ستاره تکنیکی یافته‌اند.

طبق اطلاعاتی که چند نشریه، از جمله کیکر منتشر کرده‌اند، شخص دوم باشگاه بایرن یعنی رومینیگه با مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی دورتموند گفت‌وگوی رودررو کرده و با وی به توافق برای انتقال موکلش نیز رسیده است.

به این ترتیب گفته می‌شود رویس با رقم 25 میلیون یورویی که به عنوان تبصره در متن قراردادش گنجانده شده – و حالا براساس همین توافق بایرنی‌ها خواهند پرداخت- تابستان سال 2015 یعنی 7 ماه دیگر به مونیخ نقل مکان می‌کند و سومین مهره استخدام شده از «مشکی و زردپوشان»‌در 3، 4 سال اخیر توسط بایرن خواهد شد.