ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعویق جذب بازیکن سرباز تا نیم فصل


باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب بازیکنان سرباز حداقل باید تا نیم فصل صبر کند.

خبر آنلاین: پس از اجرای طرح بررسی کارت های معافیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر، مشخص شد تعدادی از این کارت های معافیت تقلبی و جعلی است. حتی پرونده جاعلان این کارت ها پیگیری و منجر به دستگیری تعداد زیادی از آنها شد. اما در بحث فوتبال، بازیکنانی که فریب جاعلان کارت های معافیت را خورده بودند، به جای ادامه کار در باشگاه های تحت قراردادشان باید فوتبال خودرا در باشگاه های نظامی دنبال کنند. در حال حاضر ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز تنها باشگاه های نظامی در لیگ برتر هستند که توانایی جذب بازیکنان سرباز را دارند. در همین زمینه، شایعاتی نیز ساخته شده مبنی بر اینکه تراکتوری ها با چند بازیکن از جمله حسین ماهینی، بختیار رحمانی، آرش افشین و... صحبت های نهایی را انجام داده اند و به زودی با آنها قرارداد می بندند اما سازمان نظام وظیفه رسما اعلام کرد فعلا هیچ باشگاهی نمی تواند در این مورد اقدامی انجام دهد چرا که بازیکنان سرباز، باید دوره آموزشی خود را در پادگان ها بگذرانند و سپس می توانند با تشخیص این سازمان، به یکی از تیم های تحت نظارت نظام وظیفه تقسیم شوند.

در همین راستا ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی نیز مصاحبه ای انجام داد و گفت: ما هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن نداریم و چون حرفه ای فکر می کنیم، معتقدیم مذاکره با هر بازیکنی در شرایط فعلی، به دور از قواعد حرفه ایست.

به هر حال باشگاه تراکتورسازی در این مدت تا زمان تعطیلی نیم فصل، فقط می تواند لیست بازیکنان سرباز را داشته باشد و با آن لیست، اقدام به جذب بازیکن کند اما نه به این زودی بلکه پس از اتمام نیم فصل.

گفتنی است تراکتوری ها در حال حاضر در تهران اردوی یک هفته ای برگزار کرده اند و صبح ها در آکادمی ملی المپیک وزنه می زنند و عصرها در زمین چمن، کارهای تاکتیکی را مرور می کنند. این فرصت بسیار خوبی است که رسول خطیبی و شاگردانش که هیچ کدام به تیم ملی راه نیافتند، یک بدنسازی ساده و اردویی پرمحتوا را پشت سر بگذارند.


ویدیو مرتبط :
اولین پرومو نیم فصل دوم فصل 5 سریال Teen Wolf

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال در نیم‌فصل یک مهاجم جدید جذب می‌کند



نتیجه جلسه فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی

استقلال در نیم‌فصل یک مهاجم جدید جذب می‌کند

خبرگزاری فارس: در پایان نشست مشترک مدیرعامل و سرمربی استقلال مقرر شد این تیم در پایان نیم فصل اول یک مهاجم جدید جذب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، عصر امروز علی فتح‌الله‌زاده،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال در دفتر کار خود در ساختمان لارستان پذیرای سرمربی آبی‌ها شد.

در این نشست که حدود یک ساعت به طول انجامید مدیرعامل و سرمربی پیرامون مسائل مختلفی به گفت‌وگو پرداختند.

ابتدا در خصوص بازی ملوان صحبت‌هایی رد و بدل شد و سپس فتح‌الله‌زاده  و امیر قلعه‌نویی درباره آخرین نکات بازی با ملوان برای دقایقی صحبت کردند. البته این تنها موضوع بحث این جلسه نبود بلکه مدیرعامل و سرمربی در یک چشم‌انداز کلی در خصوص نکات و موضوعات مربوط به دیدارهای این فصل نیز به گفت‌وگو پرداختند.

در پایان این نشست نیز مقرر شد در پایان نیم‌فصل اول یک مهاجم جدید جذب شود./فارس