ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی دقیقه نودی صبا و سپاهان/ بازگشت شاگردان کرانچار به صدر



هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

تساوی دقیقه نودی صبا و سپاهان/ بازگشت شاگردان کرانچار به صدر

تیم‌های فوتبال صبا و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز و از ساعت 16:50 دیدار دو تیم صبا و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد.

دو تیم در نیمه اول به گل نرسیدند. در نیمه دوم شاگردان زلاتکو کرانچار به حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه 90 امید ابراهیمی توانست دروازه صبا را باز کند. در ادامه میلاد سلیمان‌فلاح در دقیقه 4+90 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپاهان با این تساوی 21 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.

قضاوت این دیدار برعهده محسن قهرمانی بود. وی به مجتبی مبینی‌پور از صبا و امین جهان عالیان از سپاهان کارت زرد نشان داد./فارس

برای مشاهده جدول رده بندی اینجا را کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی صحبت های کرانچار قبل از اولین تمرین با سپاهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف نفت تهران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف صدرنشین

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 امروز پنجشنبه با انجام سه بازی پیگیری شد كه در این پایان دو بازی به تساوی رسید و سپاهان در زمین ملوان به پیروزی دست یافت.

 دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برتری سپاهان و تساوی نفت، گهر، صبا و داماش ادامه یافت. در این بین دیدار صبا و داماش بسیار دیدنی بود و شش گل در پی داشت.

دیدار تیم‌های گهر دورود و نفت تهران در ورزشگاه انقلاب كرج با تساوی صفر – صفر به پایان رسید. در این بازی هادی ركابی از گهر و محمدحسین مهرآزما از نفت با كارت زرد داور جریمه شدند. نفت با این تساوی 19 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود كرد. گهر هم با یك امتیاز این بازی تعداد امتیازهایش را به عدد 7 رساند ولی همچنان در قعر جدول باقی ماند.

اما بازی صبای قم و داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام قم با تساوی پرگل 3-3 به پایان رسید. میلاد نوری در دقایق (30 و 41) و مهدی مومنی لاریجی (85) برای صبا و امین متوسل‌زاده (25)، علیرضا جهانبخش (35) و مهدی كیانی (55) برای داماش در این دیدار گلزنی كردند. ابوالفضل حاجی‌زاده و حسین ابراهیمی اخطاری‌های داماش در این دیدار بودند.

صبا با این تساوی 16 امتیازی شد و جای استقلال را در رده ششم جدول گرفت و داماش هم با تساوی امروزش 11 امتیازی شد و در همان رده سیزدهم ماند.

همچنین بازی تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان با پیروزی دو بر صفر میهمان به پایان رسید. جواهیر سوكای (45) و رادومیر دالوویچ (67) برای سپاهان در این دیدار گلزنی كردند. همچنین جواهیر سوكای و محرم نویدكیا از داور این مسابقه كارت زرد گرفتند.

سپاهان با این پیروزی 20 امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت. ملوان هم با شكست برابر سپاهان با 13 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

در آخرین دیدار هفته دهم نیز دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفته آند كه سزخ‌پوشان در پایان نیمه نخست با برتری یك بر صفر به رختكن رفتند./ایسنا