ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تخلف سه باشگاه در رعایت نکردن سقف بودجه


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید تخلف سه باشگاه و رعایت نکردن سقف بودجه تایید شده ولی هنوز دستوری مبنی بر ممنوعیت این باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید صادر نشده است.

خبرگزاری مهر: مصطفی شهبازی درباره باشگاه هایی که سقف بودجه خود را در ابتدای فصل رعایت نکردند و ممنوعیت آنها در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: سه باشگاه سقف بودجه را رعایت نکرده بودند که ما این سه باشگاه را به کمیته نظارت و بازرسی ارجاع دادیم. در این کمیته ثابت شد که این باشگاه ها سقف بودجه را رعایت نکردند ولی هنوز رایی به ما اعلام نشده که این تیم ها از نقل و انتقالات ممنوع هستند.

وی افزود: به محض اینکه به ما ابلاغ شود که این باشگاه ها نمی توانند در نیم فصل بازیکن بگیرند ما آن را اعمال می کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به سوالی مبنی بر محرومیت مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان تاکید کرد: اومانا در مسابقات جام حذفی مقابل ذوب آهن از زمین اخراج شد. طبق قانون هر اخراج باید در همان رده مسابقات اعمال شود ولی از آنجا که برای تیم پرسپولیس مسابقات جام حذفی به پایان رسیده این محرومیت در اولین مسابقه رسمی اعمال می شود که اینجا لیگ برتر می باشد.

"چرا خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال که در آخرین بازی جام حذفی دو اخطاره شدند می توانند برای استقلال در لیگ بازی کنند؟" شهبازی در پاسخ به این سوال گفت: اگر استقلال در جام حذفی حضور داشت قطعا آنها از بازی محروم بودند. بحث دو کارته بودن با دریافت کارت قرمز فرق دارد. محرومیت خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان در جام حذفی در سال آینده عنوان نخواهد شد ولی اگر آندرانیک تیموریان در تعطیلات نیم فصل به یکی از تیم های ذوب آهن یا نفت تهران برود قطعا در فینال جام حذفی نمی تواند بازی کند.


ویدیو مرتبط :
سقف قرارداد یا سقف بودجه؟ مسئله این است! (بخش اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

1800 تخلف بودجه‌ای سه وزارتخانه به صحن علنی‌ می‌رود





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

1800 تخلف بودجه‌ای سه وزارتخانه به صحن علنی‌ می‌رود

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در گزارش دیوان محاسبات در باره تفریغ بودجه سال 1389 وزارت نیرو 106 مورد، وزارت نفت 222 مورد و وزارت کشور نیز حدود 1500 تخلف داشتند.

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص گزارش دیوان محاسبات در مورد تخلفات 4 وزارتخانه‌ کشور، اقتصاد، نیرو و نفت در تفریغ بودجه سال 1389 اظهار داشت:‌ بر اساس این گزارش، در جلسه روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه از مسئولین این چهار وزارتخانه که بیشترین تخلفات را داشته‌اند، دعوت کردیم تا گزارش خود را ارائه کنند که معاونین وزارتخانه‌های نفت، نیرو و کشور در جلسه حاضر شدند و گزارش خود را ارائه دادند.

وی افزود: در این جلسات از اعضای کمسیون برنامه و بودجه درباره ارسال این گزارشات به صحن علنی رای‌گیری شد که نمایندگان با آن موافقت کردند اما برای رای‌گیری به منظور اعمال ماده 233 آئین نامه داخلی مجلس فرصت نشد و در نتیجه گزارش این تخلفات هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص تخلفات این وزارتخانه‌ها گفت: در این گزارش تعداد تخلفات وزارت نیرو 106 مورد بود که 70 درصد از آن به دادسرا ارجاع شده است همچنین وزارت نفت 222 مورد تخلف داشته که 199 مورد آن به دادسرا ارجاع شده و 23 مورد نیز در حال ارسال به دادسرا است.

کاتب ادامه داد: تخلفات وزارت کشور نیز در این گزارش حدود 1500 مورد بوده که از این تعداد 1008 مورد آن به دادسرا ارجاع شده است.

وی در خصوص نوع این تخلفات نیز گفت: عدم سرمایه‌گذاری در راستای تکالیف قانونی، برداشت از محل درآمدهای نفتی جهت هدفمندی یارانه‌ها در وزارتخانه‌های نفت و نیرو، عدم رعایت ماده 24 قانون در اخذ عوارض خودرو و گذرنامه در وزارت کشور، پرداخت حقوق کارکنان قراردادی از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و عدم بازپرداخت تسهیلات و بدهی‌‌های بانکی به بانک مرکزی در وزارت نیرو از جمله تخلفات این 4 وزارتخانه در گزارش دیوان محاسبات بود./فارس