ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بوبان: رونالدو عاشق خودش است


رونالدو نتوانست مانع از حذف پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی شود و بوبان معتقد است که استفاده از ستاره رئال، به ضرر تیم پائولو بنتو شد.

آی اسپورت: رونالدو نتوانست مانع از حذف پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی شود و بوبان معتقد است که استفاده از ستاره رئال، به ضرر تیم پائولو بنتو شد.

زوونومیر بوبان، کاپیتان سابق تیم ملی کرواسی، با انتقاد از عملکرد کریس رونالدو در رقابت های جام جهانی، اعلام کرد که ستاره پرتغالی همیشه خود را مقدم بر تیمش می داند.

رونالدو نتوانست مانع از حذف پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی شود و بوبان معتقد است که استفاده از ستاره رئال، به ضرر تیم پائولو بنتو شد.

او به خبرنگاران گفت:" رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و این را بار دیگر در جام جهانی نشان داد؛ هرچند موقعیت هایی را هم از دست داد. اما بزرگترین نقطه ضعف او، رویکرد او به خود و تیمش است.

او در فینال لیگ قهرمانان هم در دقایق آخر گل زد و به طرز دیوانه واری خوشحالی کرد. این کاملا نشانه این بود که عاشق خودش است. تیترها باید به تیم اختصاص پیدا کند ، نه به رونالدو.

اتفاق مشابهی در مورد پرتغال در جام جهانی رخ داد. هیچ نظم یا دیسیپلینی در تیم وجود نداشت. همه بازیکنان پرتغال برای خودشان بازی می کردند و بیشتر سرگرم مو و خالکوبی های شان بودند. آنها مثل ستاره های هالیوود رفتار می کردند."


ویدیو مرتبط :
وای عاشق رونالدو هستم من عشـــــقم رونالدو just Ronaldo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"کریستیانو رونالدو" برای خودش موزه می‌سازد



موزه کریستیانو رونالدو

"کریستیانو رونالدو" برای خودش موزه می‌سازد

"کریستیانو رونالدو" در نظر دارد موزه‌ای را در مادیرا پرتغال تاسیس کند و آن را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش مهر، رونالدو در نظر دارد در مادیرا جایی که در آنجا متولد شده موزه‌ای بسازد. این موزه در نزدیکی بندر این شهر قرار دارد و افتخارات مهاجم 28 ساله رئال مادرید را به نمایش خواهد گذاشت.

بر پایه گزارش روزنامه پرتغالی "دیاریو دو نوتیسیاس"، مهاجم 28 ساله تیم فوتبال رئال مادرید افتخاراتی که در دوران بازیگری خود به دست آورده را در این موزه به نمایش خواهد گذاشت.

مدال‌هایی که این بازیکن با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلستان کسب کرده، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، جام‌هایی که با رئال مادرید در لالیگا کسب کرده و افزون بر این جایزه بازیکن سال فیفا در سال 2008 در این موزه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

در این موزه شاید فضایی هم برای دومین توپ طلای سال در نظر گرفته شود. موزه رونالدو در اوایل سال 2014 افتتاح خواهد شد.
/مهر