ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برابری گوچی با رکورد مجیدی و مرفاوی


رضا قوچان نژاد مهاجم مشهدی تیم ملی ایران گل های خود در تیم ملی ایران را دو رقمی کرد.

خبرآنلاین: گوچی که در یک سال اخیر در تمام بازی های ملی به جز دو دیدار مقابل مونته نگرو و آنگولا گلزنی کرده بود، در دیدار مقابل ترینیداد و توباگو دهمین گل خود را برای تیم ملی به ثمر رساند.

گوچی که در 14 بازی تیم ملی 10 گل زده است، آمار فوق العاده ای را ثبت کرده و با ادامه این روند بعید نیست که از رکورد علی دایی هم عبور کند! قوچان نژاد اکنون در جدول گلزنان تیم ملی در رده بیست و سوم قرار دارد که فرهاد مجیدی، صمد مرفاوی و آرش برهانی نیز همین تعداد گل به ثمر رسانده اند. البته خداداد عزیزی همشهری گوچی نیز 10 گله است و هادی عقیلی نیز به عنوان گلزن ترین مدافع تاریخ تیم ملی 10 گل به ثمر رسانده است.


ویدیو مرتبط :
گل فرهاد مجیدی به فجر سپاسی و اشک های صمد مرفاوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برابری گوچی با رکورد گلزنی پروین و روشن


رضا قوچان نژاد با گلزنی مقابل امارات به رکورد گلزنی علی پروین و حسن روشن در تیم ملی ایران رسید.

خبر آنلاین: قوچان نژاد با به ثمر رساندن دوازدهمین گل خود برای تیم ملی مقابل امارات اکنون فقط دو گل دیگر نیاز دارد تا در بین 10 گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران قرار گیرد. رضا با 12 گل ملی اکنون با رکورد حسن روشن و علی پروین دو ستاره اسبق تیم ملی برابری کرد و در رده چهاردهم گلزنان تیم ملی ایران قرار گرفت. البته به جز پروین و روشن، حمید استیلی، حمید علیدوستی و بهتاش فریبا نیز 12 گل ملی به ثمر رسانده اند که اکنون یک شریک دیگر در کنار نام خود می بینند.