ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری مجیدی علیه عادل فردوسی پور


بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در برنامه نود دست به افشاگری علیه عادل فردوسی پور زد و موضوعی را علنی اعلام کرد که قبل از این بارها در محافل ورزشی مطرح می شد اما از سوی مجری برنامه نود رد می شد.

خبرگزاری مهر: فرهاد مجیدی که مهمان حضوری برنامه نود بود و پس از ماه ها تن به یک گفتگوی مشروح داده بود، در طول حضورش در این برنامه بارها با عادل فردوسی پور بر سر مسائل مختلف مجادله کرد. در یکی از این صحنه‌ها و زمانی که فردوسی‌پور اصرار داشت او در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی اعلام کرده به پرسپولیس خواهد رفت، گفت که شما نباید به روزنامه ها استناد کنید.

بعد از مجادله ای که بین آنها صورت گرفت فرهاد مجیدی دست به افشاگری زد و گفت: خوب است من هم بیایم در یک برنامه زنده تلویزیونی بگویم که پدر شما 10 سال پیش در دبی به من گفته است که عادل و برادرش به ورزشگاه می رفتند و پرچم در دست می گرفتند و پرسپولیس را تشویق می کردند. پس شما هم پرسپولیسی هستید.

پس از این افشاگری عادل فردوسی پور تاکید کرد شاید در دوره کودکی طرفدار پرسپولیس بوده اما الان هیچ علاقه خاصی به تیمی ندارد و کارش را می کند.


ویدیو مرتبط :
شعارهاوسخنان هواداران تراکتور علیه عادل فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری ناگهانی شریفی علیه فردوسی پور



 

افشاگری ناگهانی شریفی علیه فردوسی پور

 

مجتبی شریفی، دوشنبه شب مهمان ویژه برنامه نود بود و در مناظره یك ساعته ای با غلامرضا رفیعی، حقوق دان ورزشی شركت كرد و به مسائل مربوط به مشكلات آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت.

 

در این مناظره فردوسی پور و رفیعی از كاستی های آیین نامه می گفتند و شریفی تلاش می كرد مسائل را توضیح بدهد. به گزارش گل در بخشی از این گفت و شنود وقتی كه بحث به ماجرای بخشش جاسم كرار بازیكن عراقی تراكتورسازی رسید مجتبی شریفی ناگهان جمله عجیبی به زبان آورد و پرده از مكالمات خصوصی اش با عادل فردوسی پور برداشت. او گفت: یادته خودت زنگ زدی و گفتی علی كریمی را ببخشید؟

فردوسی پور كه چند لحظه قبل مشغول انتقاد از فدراسیون برسر موضوع مماشات با علی كریمی در فصل گذشته بود با این جمله شریفی ناگهان لحظه ای جا خورد و رنگ از رخسارش پرید چرا كه به هر حال محل واگویه حرف های خصوصی و غیررسمی حداقل جایی مثل برنامه نود نیست كه بینندگان با دقت به جزئیات حركت مجری نیز توجه می كنند. فردوسی پور سپس در پاسخ به شریفی گفت من ممكن است هر نظری داشته باشم اما این ارتباطی به اصل موضوع ندارد.

شریفی سپس توضیح داد كه فردوسی پور سال گذشته بعد از محرومیت سه جلسه ای كریمی به دلیل درگیری با داور به شریفی گفته بوده است كه از تقصیر كریمی بگذرد تا او به بازی حساس تیمش با سپاهان برسد.

این ماجرا در شرایطی در برنامه نود رونمایی شد كه امیرقلعه نویی مدت هاست كه به ماهیت ضدسپاهانی فردوسی پور بند كرده است. البته عادل دیشب در برنامه اش بسیار از سپاهان و نتایجی كه به دست آورده تعریف كرد.../جهان نیوز