ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: صادقی در استقلال می‌ماند


مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که مدافع ملی‌پوش آبی‌ها در این تیم می‌ماند و قرار نیست بیک‌زاده هم جدا شود.

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده درباره روند نقل و انتقالات استقلال، جدایی امیر حسین صادقی و هاشم بیک‌زاده، و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* از نقل و انتقالات استقلال چه خبری دارید؟

به تازگی رضا عنایتی را جذب و فضای ایجاد کرده‌ایم که این بازیکن به خانه خود بازگردد. پوست و گوشت عنایتی از استقلال است.

* جذب محسن مسلمان به کجا رسید؟

تا آخر وقت فردا (یک‌شنبه) در مورد سایر بازیکنانی که قرار است جذب شوند، تصمیم‌گیری کرده و آن را به اطلاع همه خواهیم رساند.

* امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده را باید بازیکنان جدا شده استقلال بدانیم؟

نه به هیچ عنوان صادقی را از دست نخواهیم داد. این نفرات جزو بازیکنان فیکس تیم ملی هستند و باید دقت کنیم آنها را از دست ندهیم.

* اما امیر قلعه‌نویی عنوان کرد که بهتر است صادقی فضای جدیدی را تجربه کند.

این سوال را از من پرسید و پاسخم این بود که صادقی بازیکن کلیدی تیم ملی است و باید حفظ شود. به دنبال ایجاد فضایی هستیم که بازیکنان و ورزشکاران با دل و جان، ایمان و اخلاص بازی کنند. بازیکنان ملی‌پوش همانطوری که در بازی‌های ملی از تیم ملی دفاع می‌کنند در تیم باشگاهی نیز باید از کیان باشگاه‌شان دفاع کنند.

* این روزهااز امیر قلعه‌نویی انتقادات زیادی می‌شود. همچنان از او حمایت می‌کنید؟

من همیشه پشت قلعه‌نویی هستم و او را رها نکرده‌ام. نظرات هواداران در برخی از سایت‌ها هم باعث نمی‌شود که از قلعه‌نویی حمایت نکنم.

* پس از اینکه دوباره از علی نظری جویباری خواستید مسئول مذاکره با بازیکنان مدنظر استقلال شود، گفته شد رضا صادق‌پور و مسعود معینی از این تصمیم ناراحت شده و از سمت خود استعفا کرده‌اند.

نظری کارش را بلد و مورد تایید من است. کمیته نقل‌وانتقالات نیز از ابتدا وجود داشت و حتی معینی خودش اعلام کرد که این کار تخصص می‌خواهد و نظری کارش را بلد است. به هیچ عنوان صادق‌پور و معینی استعفا نداده‌اند.

* بازیکن دورگه برزیلی - آلمانی چه زمانی در تست پزشکی شرکت می‌کند؟

اجازه دهید مهر پاسپورت وی خشک شود و سپس در تست پزشکی شرکت کند!

* بازیکنان زیادی در این سال‌ها به ایران آمده‌اند ولی بعدها مشخص شد که در سطح پایینی قرار داشتند. مراقب هستید که فریب دلالان را نخورید؟

نظری و دوستان کارشان را بلد هستند و حواس‌شان جمع است. ضمن اینکه این بازیکن توسط دلالان جذب نشده و بی‌واسطه به استقلال آمده است.

* مهم‌ترین مشکلی که در باشگاه با آن روبرو هستید، چیست؟

مسائل مالی. صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم و امیدوار هستیم اسپانسر و سایر دوستان به قول‌‌های خود عمل کنند.

* فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود؟

نظر کارلوس کی‌روش این بود که تیم ملی 10 روز به آفریقای جنوبی برود و با تیم‌های سطح پایین بازی کند. حتما برنامه‌ریزی‌های کی‌روش مورد تایید فدراسیون فوتبال است که تیم ملی به آفریقای جنوبی رفت. بهتر بود که پیش از عزیمت تیم ملی به آفریقای جنوبی از همه باشگاه‌ها نظرخواهی می‌شد. هرچند تا پیش از این کی‌روش نظر هیچ‌کس را نمی‌پرسید. به اعتقاد من فدراسیون باید مصوب کند که کی‌روش از باشگاه‌ها نظرخواهی کند. تیم ملی باید با تیم‌های قوی‌تر از خودش بازی کند نه تیم‌های سطح پایین.


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده:کاش قلعه نویی می ماند / از جیبم برای استقلال هزینه می کنم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر امتیازات برخی مسابقات را از دست نمی دادیم الان دیگر غمی نداشتیم.

مدیرعامل آبی ها درباره اینکه آیا تا به حال برای استقلال از جیب هزینه کرده است یا نه اظهار داشت:بسیار زیاد.هر چند نگفته ام اما این اتفاق افتاده است.من از استقلال حقوقی هم دریافت نمی کنم.

وی درباره امتیازاتی که استقلال در هفته های اخیر از دست داد گفت:ما اگر امتیازات برخی مسابقات را از دست نمی دادیم الان دیگر غمی نداشتیم.

افشارزاده به اظهارات امیر قلعه نویی هم واکنش نشان داد.

او گفت:هرگز اینطور نبوده که ما پولی داشته باشیم و به او ندهیم.100 میلیون چیست،ما 100 ریال هم نداشتیم.سال پیش اسپانسر نداشتیم اما الان داریم.کاش قلعه نویی می بود و به کارش ادامه می داد.با این وجود فضایی نبود که با قلعه نویی ادامه بدهیم.

اخبار ورزشی - کاپ