ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی و عابدزاده به ملاقات مایلی‌کهن رفتند


حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده برای ملاقات محمد مایلی‌کهن به زندان اوین رفتند.

خبرگزاری فارس: احمدرضا عابدزاده و حمید استیلی از دقایقی پیش برای ملاقات با محمد مایلی‌کهن به زندان اوین رفتند.

مایلی‌کهن به دلیل شکایت علی دایی به خاطر انجام مصاحبه علیه او روز گذشته با حکم دادگاه برای پشت سر گذاشتن 4 ماه حبس تعزیری به زندان اوین رفت.

صبح امروز علی پروین برای ملاقات مایلی‌کهن به اوین رفت و اکنون نیز حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده در ندامتگاه اوین حاضر شدند.


ویدیو مرتبط :
عابدزاده و استیلی در تشیع پیکر نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده: جای مایلی‌کهن، مرا به زندان ببرند!/حاجی مربی و معلم ما بود، معلم یعنی پدر آقای دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,احمدرضا عابدزاده

 

اخبار ورزشی - عابدزاده: جای مایلی‌کهن، مرا به زندان ببرند!/حاجی مربی و معلم ما بود، معلم یعنی پدر آقای دایی

عقاب آسیا می گوید انتظار نداشته باشید که عقاب آسیا به کمیته انضباطی برود و التماس کسی را بکند.

احمدرضا عابدزاده به قدری از صدور حکم زندان محمد مایلی‌کهن ناراحت است که مجبور شدیم بخشی از حرف‌هایش را ننویسیم. عقاب آسیا همواره به پیشکسوتان و مربیانش احترام گذاشته است و اکنون که خبر رسیده مایلی‌کهن به خاطر شکایت دایی باید 4 ماه به زندان برود، در مقام حمایت از سرمربی اسبق خود تأکید می‌کند حاضر است به جای مایلی‌کهن به زندان برود. حرف‌های احمدرضا عابدزاده را با خبرورزشی بخوانید.

درباره ناراحتی‌تان از حكم صادره برای مایلی‌‌كهن چه نظری دارید؟
از لحظه‌ای كه این خبر را شنیدم، بسیار ناراحت و عصبی هستم. من قاضی نیستم و جزئیات قوانین را نمی‌دانم اما نمی‌توانم باور كنم قاضی بابت چند مصاحبه فوتبالی‌ها حكم به زندان سرمربی سابق تیم ملی ایران بدهد. محمد مایلی‌كهن بازیكن، مربی و سرمربی تیم ملی بوده و یك ایرانی متدین است. مقامات یك جاهایی باید یكسری مسائل كه به كل مملكت مربوط می‌شود را لحاظ كنند. این اتفاق می‌تواند بازتاب جهانی داشته باشد چون شاكی فوتبالیست معروفی بوده و مایلی‌كهن هم سرمربی تیم ایران بود. پس فردا رسانه‌های دنیا می‌نویسند در ایران شاگرد از مربی شكایت می‌كند و دادگاه هم مربی را به زندان فرستاده است. باور كنید فرهنگ كشورمان زیر سؤال می‌رود و آبرو برای فوتبال ما نمی‌ماند.

اگر مایلی‌كهن چنین مصاحبه‌هایی را علیه احمدرضا عابدزاده انجام می‌داد، شما چه واكنشی نشان می‌دادید؟
نمی‌دانم چرا مایلی‌كهن از این مصاحبه‌هایی كه می‌گویید علیه من، خاكپور، محمدخانی، باقری، منصوریان، شاهرودی، مهدوی‌كیا، خداداد و بقیه كسانی كه شاگردش بوده‌اند، انجام نداده است؟ اما می‌دانم اگر علیه‌ام مصاحبه می‌كرد، سكوت می‌كردم و اگر خبرنگاران می‌پرسیدند چرا جواب نمی‌دهی، عرض می‌كردم حاج‌آقا مایلی‌كهن بزرگ‌تر من است، مربی‌ام بوده و گردن من حق استادی دارد و هرگز جوابی به ایشان نمی‌دهم و برایشان احترام قائل هستم.

 

به نظر شما اگر دو مرتبه این‌كار را می‌كردم، باز هم علیه من حرفی می‌زد؟ اصلاً مگر می‌شود حاجی بی‌دلیل علیه من صحبت كند؟! الان هم دارم می‌گویم در فرهنگ ما مربی یعنی معلم و معلم یعنی پدر. من رسماً اعلام می‌كنم جای مایلی‌كهن مرا ببرند زندان، نه كسی كه گردن یك نسل فوتبال این مملكت حق استادی دارد. اتفاقاً با حمید استیلی هم صحبت می‌كردم، ناراحت بود. خداداد عزیزی و كریم باقری هم همین‌طور. مسلماً خیلی از شاگردان حاجی‌مایلی این حس را دارند و حاضرند محكومیت ایشان را به جان بخرند.

شاید ظرف روزهای آینده اتفاقی رقم بخورد كه نیازی نباشد مایلی‌كهن به زندان برود.
به خدا زشت است، آبروی فوتبال‌مان می‌رود. مایلی‌كهن مثل همه انسان‌ها ایراد دارد اما حتی دشمنش هم نمی‌تواند بگوید او آدم درستكاری نیست. این همه حرف پشت فوتبالی‌هاست اما چه كسی می‌تواند بگوید مایلی‌كهن فلان زد و بند مالی را كرده؟ دنبال مسائل داوری و تبانی فوتبال رفته است؟ این مربی از این جهات یك الگو است در فوتبال، آن وقت می‌خواهند ایشان را زندانی كنند.

به فكرت نرسیده با علی دایی صحبت كنی تا این قضیه ختم به خیر شود؟
من با كسی صحبتی ندارم! عرض كردم مربی یعنی معلم و پدر. وقتی من عابدزاده شرایطی فراهم كرده‌ام معلم یا پدرم برود زندان! مسلماً حرف هیچ بنی‌بشری روی تصمیمم تأثیر نخواهد داشت. اصلاً شما اشتباه می‌كنید با من نوعی كه این كار را كرده‌ام، همكلام شوید. لطفاً بحث را عوض كنید چون فكر كردن به حكم صادره و زندان رفتن مایلی‌كهن دوباره عصبی و ناراحتم كرده است.

بالاخره به حكم محرومیتت اعتراض نكردی و روی سكو می‌نشینی تا این 4 جلسه سپری شود؟
انتظار نداشتید كه عابدزاده به خاطر حكم كمیته انضباطی برود التماس آقایان را بكند؟ 40 جلسه هم محروم می‌كردند، برایم اهمیت نداشت. آنها پست و مقامی دارند كه تازه به دست آورده‌اند و تا چشم به هم بزنند، از دست داده‌اند و خدا را شكر من احتیاجی به آنها ندارم و خیلی راحت دارم كارم را انجام می‌دهم. فدراسیون به جای اینكه برود داور خطاكارش را محروم كند، برای ما محرومیت و جریمه تراشید تا صورت مسئله پاك شود.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین