ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

از مونیخ به برلین با مثلث MSN


بارسلونا شب گذشته با درخشش مثلث تهاجمی ملقب به MSN خود و نیز درخشش تراشتگن درون دروازه، موفق شد برای هشتمین بار به فینال لیگ قهرمانان که امسال در برلین برگزار خواهد شد صعود کند.

ورزش سه: بارسا با پشتوانه سه گل زده در خانه، به مونیخ رفته بود تا صعود خود به فینال برلین را حتمی کند اما اوضاع برای این تیم در ابتدا زشت تر از حد تصور پیش رفت. همان چیزی که هواداران بارسلونا از فکر کردن به آن هم حذر می کردند، رخ داد و بارسا در ابتدای بازی روی یک ضربه کرنر، گل دریافت کرد تا بایرنی ها به معجره امیدوار تر شوند.

پس از این گل بود که مثلث مسی، سوارز و نیمار، بازی را در دستان خود گرفتند و به تنهایی ورق را برگرداندند. پیش از شروع مسابقه،حتی هواداران بایرن نیز می دانستند که غیر ممکن است بارسا به لطف مثلث تهاجمی اش در این بازی به گل نرسد و در واقع پیش بینی ها نیز درست از آب درآمد.

از مونیخ به برلین با مثلث MSN

بارسلونا در چشم به هم زدنی توسط نیمار، دو گل به بایرن زد تا پرونده بازی در همان نیمه اول بسته شده باشد. روی صحنه گل اول بارسا، فرار عالی سوارز با پاس بهتر مسی همراه شد در شرایطی که سوارز می توانست خودش زننده گل باشد، ترجیح داد توپ را به نیمار پاس بدهد و نیمار نیز به روند گلزنی های متوالی خود ادامه داد تا بایرن مجبور به زدن 5 گل برای صعود به فینال شود.

کمی بعد، روی یک توپ هوایی، مسی بود که برنده دوئل با مدافع بایرن شد و توپ را به سوارز سپرد . سوارز بار دیگر نیمار را درون محوطه جریمه بایرن صاحب توپ کرد. ستاره برزیلی این بار با یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بارسا 2-1 پیش بیفتد:" از زدن این گل خوشحال تر شدم چرا که قدم مهمی برای قطعی کردن صعودمان به فینال بود."

از مونیخ به برلین با مثلث MSN

این بیست و پنجمین گل بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل بود. 22 گل از این 25 گل توسط مثلث MSN به ثمر رسیده است. این همچنین بیست و یکمین گل مثلث تهاجمی بارسا از زمانی بود که سوارز با پایان یافتن محرومیتش در 25 اکتبر،به ترکیب تیمش اضافه شده بود.

با این دو گل، بایرن و هوادارانش ناامیدتر از قبل شدند. بارسا با هنرنمایی تراشتگن درون دروازه، نیمه اول را با همان برتری 2-1 به رختکن رفت. بین دو نیمه، سوارز جای خود را به پدرو دارد و تقریبا بارسلونا در این نیمه نتوانست به دروازه نویر نزدیک شود؛ به استثنای دقایق پایانی که باز هم روی نبوغ نیمار و مسی، این تیم می توانست حتی به گل تساوی دست یابد.

بارسا این بازی را در نهایت 3-2 باخت اما به لطف درخشش بی اندازه سه مهاجم استثنایی اش، در مجموع با نتیجه 5-3 به فینال راه یافت. هر 5 گل بارسا به بایرن توسط همین مثلث به ثمر رسید. مسی دو و نیمار سه گل.

بارسا بدین ترتیب یک بار دیگر به مهمترین فینال در سطح باشگاهی دنیا راه یافت. این صعود به لطف درخشش مثلث تهاجمی این تیم، ساده تر از آن چیزی که تصور می شد اتفاق افتاد. بارسا به لطف درخشش مهاجمانش، نمی تواند خیلی نگران دیگر تیم فینالیست باشد. هر تیمی که به فینال برسد، باید راهی برای مهار این مثلث پیدا کند. آیا واقعا راهی وجود دارد؟


ویدیو مرتبط :
انیمیشن بازی بایرن مونیخ - بارسلونا / مثلث MSN

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

MSN بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا شد


تیم بارسلونا توانست در یک دیدار یک طرفه به کمک مثلث خط هجومی اش با 6 گل ختافه را شکست دهد.

کاپ: تیم بارسلونا توانست در یک دیدار یک طرفه به کمک مثلث خط هجومی اش با 6 گل ختافه را شکست دهد.

در این دیدار مثلث خط هجومی بارسا بار دیگر درخشید و 5 گل از 6 گل این تیم را به ثمر رساند. اما گل های مسی، سوارز و نیمار نه تنها باعث پیروزی پر گل بارسا شد، بلکه این سه را به عنوان بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا معرفی کرد. MSN در این فصل توانسته اند 102 گل به ثمر برسانند که دو گل بیشتر از گل های مثلث هجومی بارسا در فصل 2009 است که در آن مسی و هانری و اتوو توانستند 100 گل به ثمر برسانند و بارسا را به سه گانه رساندند.

MSN بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا شد

نکته جالب در این خصوص این است که بارسا حداقل 7 بازی تا انتهای فصل در پیش دارد و سوارز هم در ابتدای فصل به دلیل محرومیت بخش قابل توجهی از مسابقات را از دست داد. از 102 گل مثلث MSN ، مسی توانسته 49 گل و نیمار و سوارز هم به ترتیب 32 و 21  گل به ثمر رساندند.