ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنچلوتی: مصدومیت رونالدو جدی نیست


سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت ستاره پرتغالی تیمش جدی نیست.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی بر این باور است که مصدومیت کریستیانو رونالدو از ناحیه همسترینگ جدی نیست. رونالدو در تساوی یک بر یک شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت سوپرجام اسپانیا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

در حالی که به آزمایش‌ها و معاینات بیشتری برای تشخیص میزان مصدومیت وی نیاز است، آنچلوتی اظهار داشت: او احساس ناراحتی کرد و ما فردا شرایط وی را ارزیابی می‌کنیم. ظاهرا مصدومیت او جدی نیست.

جیمز رودریگوئز که جانشین رونالدو شد، توانست بازی را تحت کنترل تیم میزبان درآورد و در دقیقه 81 گل این تیم را به ثمر برساند اما رائول گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

آنچلوتی بر این باور است که یک عملکرد مشابه در دور برگشت می‌تواند برای قهرمانی رئال کافی باشد. وی ادامه داد: اتلتیکو برای دور برگشت برتری دارد زیرا ما باید حالا در ویسنته کالدرون گل بزنیم. اگر مثل این مسابقه بازی کنیم، قهرمان سوپرجام خواهیم شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: تیم عالی بازی کرد. در نیمه اول از سرعت بالایی برخوردار نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. با پرس تیم مقابل کنترل بازی را در دست گرفتیم. هافبک‌های ما واقعا عالی کار کردند.

وی اضافه کرد: ما روی گلی که روی یک توپ از دست رفته خوردیم، دچار اشتباه شدیم. به خوبی جلوی دروازه را پوشش ندادیم و ایکر هیچ شانسی برای مهار توپ در آن شرایط نداشت زیرا بازیکنی که گل زد درست جلوی او قرار داشت.


ویدیو مرتبط :
مسی نیست و حالا مصدومیت جدی اینیستا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: مصدومیتم جدی است



 

 

رونالدو: مصدومیتم جدی است

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

رونالدو: مصدومیتم جدی است

كاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: برای شركت در اردوی تابستانی مادرید مشكل دارم چون مصدومیتم جدی است.

به نقل از ال موندو دپورتیوو، كریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در بازی تیمش برابر اسپانیا از ناحیه كشاله ران پای چپ به شدت آسیب دید.

پزشك ارشد پرتغال تنها یك هفته برای او استراحت مطلق در نظر گرفته اما این بازیكن طی تماسی كه با رئال مادرید داشته از آنها خواسته نامش را از فهرست بازیكنان اردوی تابستانی خط بزنند.
رونالدو در این خصوص گفته است: مصدومیتم جدی است و تصور نمی‌كنم بتوانم به این زودی در اردوی مادرید شركت داشته باشم.

روزنامه‌های اسپانیایی با حمله به رونالدو مصدومیت وی را بهانه‌ای برای نرفتن به اردوی مادرید عنوان كرده و نوشته‌اند: او هنوز فرصت نكرده پول‌هایش را خرج كند و حضور در اردوی رئال مادرید زیر نظر مورینیو تعطیلات رویایی وی را خراب می‌كند.