ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار شگفت انگیز مدافع آینده پرسپولیس


مرور کارنامه ماریچ، نشان می‌دهد چرا برانکو او را به جلال حسینی ترجیح داده است.

آی اسپورت: خیلی‌ها منتظرند عملکرد لوکا ماریچ، مدافع مورد علاقه برانکو را در خط دفاع پرسپولیس ببینند. مدافعی که برانکو ایوانکوویچ بخاطر او روی نام جلال حسینی خط قرمز کشید. فارغ از عملکرد احتمالی ماریچ در پرسپولیس، مدافع فصل بعد سرخپوشان در سال‌های گذشته کارنامه فوق العاده‌ای داشته است.

ماریچ تا سال 2014 در کرواسی بازی می‌کرد. او از سال 2012 تا 2014 بازیکن ریجکا بود و در بسیاری از بازی‌ها بازوبند کاپیتانی این تیم را هم می‌بست. ماریچ و ریجکا سال آخر نایب قهرمان لیگ کرواسی شدند، اما مصدومیت لیگامنت باعث شد ماریچ بازی‌های آخر فصل را از دست بدهد و فصل بعد هم به لیگ لهستان برود.

آمار شگفت انگیز مدافع آینده پرسپولیس

ماریچ بعد از بهبود مصدومیت‌اش، از هفته بیستم برای زاویزا بیدگوسز لهستان به میدان رفت. تیمی که قبل از ورود ماریچ در رده آخر لیگ لهستان قرار داشت و در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد. نکته جالب، تفاوت گل‌های خورده زاویزا بیدگوسز قبل و بعد از ورود ماریچ است. زاویزا در 19 هفته ابتدایی، 42 گل خورده بود و سابقه خوردن 5 یا 6 گل در بازی‌های مختلف را داشت. آن‌ها در این 19 بازی، فقط دو بار توانسته بودند کلین شیت کنند. ماریچ بعد از اضافه شدن به زاویزا بلافاصله در ترکیب این تیم فیکس شد و بجز یک مسابقه، در همه بازی‌ها به میدان رفت. زاویزا هر 5 بازی اول با حضور ماریچ کلین شیت کرد و در 17 بازی که ماریچ برای آن‌ها به میدان رفت مجموعا 19 گل خورد. آماری که زاویزا را در جدول نهایی یک رده بالا آورد اما نتوانست جلوی سقوط این تیم را بگیرد.

در مجموع، زاویزا در 19 بازی ابتدایی فصل 42 گل خورد و بدون ماریچ، میانگین بسیار ضعیف 2.2 گل خورده در هر بازی را داشت. میانگین گل‌های خورده زاویزا بعد از ورود ماریچ، به 1.1 گل خورده یعنی دقیقا نصف قبل رسید. آماری که تاثیر فوق العاده مدافع جدید سرخپوشان را در تیم سابقش نشان می‌دهد. شاید این آمار، بتواند اصرار بیش از حد برانکو به حضور ماریچ در ایران را توجیه کند.


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکته شگفت‌انگیز در مورد مدافع پرسپولیس / با او نمی‌برند!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,نورمحمدی

دور برگشت مسابقات لیگ برتر برای رضا نورمحمدی به شکل فاجعه‌باری استارت خورده است.

به گزارش بانک ورزش، دور برگشت مسابقات لیگ برتر برای رضا نورمحمدی به شکل فاجعه‌باری استارت خورده است. مدافع سرخپوشان که در دو، سه سال اخیر همیشه شایعاتی در مورد قرار گرفتنش در لیست مازاد به گوش می‌رسیده، همچنان در جمع قرمزها باقی مانده و البته امسال بعد از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، به عنوان کاپیتان اول، بازوبند را هم تصاحب کرده است.

 

با این وجود هرچقدر از آغاز فصل عبور کردیم، برانکو بیشتر از قبل به این نتیجه رسید که چندان نمی‌توان روی نورمحمدی حساب کرد؛ تا جایی که این اواخر، رضا از ترکیب اصلی خارج شده و جای خودش را به لوکا ماریچ داده است.

در عین حال نورمحمدی در دقایقی هم که به بازی گرفته شده چندان عملکرد خوبی ارایه نداده است. شاید باورنکردنی باشد، اما بازی‌های نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ مسابقاتی که با پیروزی سرخپوشان همراه بوده و دیدارهایی که نورمحمدی در آنها به میدان رفته است!

قاتل امتیازها
نورمحمدی در دور برگشت فقط در دو بازی فیکس بوده است؛ مسابقه با پدیده در مشهد و بازی با سپاهان در تهران. این بازیکن در دیدار اول نمایش درخشانی نداشت. اوج اشتباهات نورمحمدی جایی بود که او در دقایق پایانی پستش را ترک کرد و اجازه داد روی یک ضدحمله، مهاجم پدیده 30 متر با سوشا مکانی تک به تک شود. سوشا در این صحنه از زمین اخراج شد و پس از آن دیگر برای پرسپولیس بازی نکرده است.

نورمحمدی بعد از این بازی نیمکت‌نشین شد، تا مسابقه با سپاهان که او و بابک حاتمی در سمت چپ یک زوج ویرانگر(!) را تشکیل دادند. حضور ماریچ در بازی با ذوب‌آهن در فولادشهر هم مایه آرامش خاطر بود، اما مصدومیت این بازیکن و حضور 5دقیقه‌ای نورمحمدی در زمین باعث شد سرخپوشان در دقایق تلف شده گل مساوی را دریافت کنند. روی گل البته بنگر مقصر بود، اما واکنش منفعلانه نورمحمدی هم عجیب به نظر می‌رسید.

 

کاپیتان اول پرسپولیس در بازی با سایپا هم فقط 6دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، اما زهر خودش را ریخت! این بار هم روی گل تساوی سایپایی‌ها بیشتر باید بنگر و لوبانف را مقصر دانست، اما شاهکار نورمحمدی جایی بود که یک توپ بسیار ساده را بدون آنکه خطری تهدیدش کند ناشیانه به اوت زد و این فرصت را در اختیار آندو قرار داد که با یک پرتاب بلند، تیمش را به گل برساند.

پرسپولیس در دور برگشت فقط توانسته استقلال صنعتی خوزستان و فولاد اهواز را ببرد که البته نورمحمدی در هیچکدام از آنها یک دقیقه هم به میدان نرفته است!

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش