اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه‌ای دیگر برای بالوتلی!


مهاجم بداخلاق میلان باز هم حاشیه‌ساز شد. این بار او باید جریمه‌ای ده هزار یورویی به خاطر رفتارش بپردازد.

ایسنا: ماریو بالوتلی در جریان مسابقه دو روز پیش میلان و کالیاری که با پیروزی روسونری همراه شد باز هم حاشیه‌سازی کرد. میلان در آن بازی ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما بالوتلی در دقیقه 87 و پاتزینی دو دقیقه بعد ورق را به سود غول‌های ایتالیایی بازگرداندند. بالوتلی موفق شد در دقیقه 87 روی یک ضربه آزاد زیبا حساب کار را به تساوی بکشاند. بالوتلی پس از به ثمر رساندن گل نوعی از شادی را به نمایش گذاشت که به گفته کمیته انضباطی ایتالیا این حرکت او "غیر ورزشی و تحریک آمیز" بود. البته او در آن صحنه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد اما جریمه بالوتلی به این‌جا ختم نشده و او اکنون باید 10 هزار یورو به دلیل شادی تحریک‌آمیز خود پرداخت کند.

بالوتلی در این فصل محرومیت سه جلسه‌ای را پشت سر گذاشته بود. این محرومیت به خاطر توهین او به داوران پس از گرفتن کارت قرمز در جریان بازی خانگی برابر ناپولی بود. اکنون او به خاطر شادی پس از گل غیر ورزشی‌اش در جریان دیدار با کالیاری در ورزشگاه سنت آلیا باید 10 هزار یورو جریمه پرداخت کند.

میلان در هفته بیست‌و دوم سری A ایتالیا باید در خانه از تورینو پذیرایی کند.


ویدیو مرتبط :
بالوتلی در غیاب جرارد، بالوتلی در حضور زانتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه بالوتلی به علت کشیدن سیگار


آدریانو گالیانی مدیر اجرایی تیم فوتبال آ ث میلان اعلام کرد ماریو بالوتلی مهاجم این تیم به علت سیگار کشیدن جریمه خواهد شد.

ورزش سه: آدریانو گالیانی مدیر اجرایی تیم فوتبال آ ث میلان اعلام کرد ماریو بالوتلی مهاجم این تیم به علت سیگار کشیدن جریمه خواهد شد.

 بالوتلی هنگام سفر تیم میلان به فلورانس در قطار اقدام به کشیدن سیگار کرد که یکی از ماموران قطار متوجه آن شد.

به نوشته روزنامه گاستا دلو اسپورت این مامور که از اقدام بالوتلی خشمگین شده بود به گالیانی گفت: «باید گوش بالوتلی را بکشید. او سیگار می کشد.»

سیگار کشیدن در قطارهای ایتالیا ممنوع است.

گالیانی در این خصوص گفت: «ما او را جریمه خواهیم کرد.»

بالوتلی در هشت بازی که تاکنون برای میلان انجام داده هفت گل به ثمر رسانده است و از ماه ژانویه که به این تیم پیوست هیچ مشکل حاشیه ای ایجاد نکرده است.