اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه بالوتلی به علت کشیدن سیگار


آدریانو گالیانی مدیر اجرایی تیم فوتبال آ ث میلان اعلام کرد ماریو بالوتلی مهاجم این تیم به علت سیگار کشیدن جریمه خواهد شد.

ورزش سه: آدریانو گالیانی مدیر اجرایی تیم فوتبال آ ث میلان اعلام کرد ماریو بالوتلی مهاجم این تیم به علت سیگار کشیدن جریمه خواهد شد.

 بالوتلی هنگام سفر تیم میلان به فلورانس در قطار اقدام به کشیدن سیگار کرد که یکی از ماموران قطار متوجه آن شد.

به نوشته روزنامه گاستا دلو اسپورت این مامور که از اقدام بالوتلی خشمگین شده بود به گالیانی گفت: «باید گوش بالوتلی را بکشید. او سیگار می کشد.»

سیگار کشیدن در قطارهای ایتالیا ممنوع است.

گالیانی در این خصوص گفت: «ما او را جریمه خواهیم کرد.»

بالوتلی در هشت بازی که تاکنون برای میلان انجام داده هفت گل به ثمر رسانده است و از ماه ژانویه که به این تیم پیوست هیچ مشکل حاشیه ای ایجاد نکرده است.


ویدیو مرتبط :
یکی از علت های سیگار کشیدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیگار کشیدن بالوتلی دردسرساز شد



اخبارورزشی, ماریو بالوتلی

سیگار کشیدن بالوتلی دردسرساز شد

عادت سیگار کشیدن ماریو بالوتلی بار دیگر برای او دردسرساز شد.

مهاجم ایتالیایی میلان روز گذشته در قطاری که کاروان روسونری را برای دیدار با فیورنتینا به فلورانس می‌برد، اقدام به کشیدن سیگار کرد که از چشم مسئولان قطار دور نماند. این در حالی است که کشیدن سیگار در قطارهای ایتالیا ممنوع است.

در چند سال گذشته مربیان ماریو بالوتلی تلاش زیادی کردند تا او سیگار کشیدن را ترک کند که البته موفق هم نبودند.

"سوپر ماریو" در بازی روز گذشته میلان برابر فیورنتینا کارت زرد گرفت تا بازی بعد تیمش برابر ناپولی را از دست بدهد؛ مسابقه‌ای که برای میلان اهمیت بالایی دارد؛ چرا که میلان قصد دارد با پیروزی بر ناپولی رتبه دوم سری A را کسب کند و به طور مستقیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

آدریانو گالیانی، نایب رییس میلان از جریمه بازیکن پیشین منچسترسیتی و اینتر خبر داده است./ایسنا