اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بده بستان نامشروع مبارک و برلوسکنی


نخست وزیر سابق ایتالبا که پرونده فساد اخلاقی وی در جریان است، در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص پرونده "کریمه المحروق" ملقب به روبی اعلام کرد که متقاعد شده بود که این دختر نوه دیکتاتور ساقط شده مصر است و حتی در این رابطه از شخص حسنی مبارک نیز سوال کرده بود.

خبرگزاری مهر:  نخست وزیر سابق ایتالیا که پرونده فساد اخلاقی وی در جریان است، در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص پرونده "کریمه المحروق" ملقب به روبی اعلام کرد که متقاعد شده بود که این دختر نوه دیکتاتور ساقط شده مصر است و حتی در این رابطه از شخص حسنی مبارک نیز سوال کرده بود.

این موضوع در جریان رسیدگی به پرونده "بونگا بونگا" که در آن "سیلویو برلوسکنی" متهم به برقراری رابطه نامشروع با یک دختر نوجوان پیش از رسیدن وی به سن قانونی است مشخص شد.

در ایتالبا برقراری ارتباط نامشروع جرم تلقی نمی شود، اما چون برلوسکونی پیش از رسیدن این دختر ( کریمه المحروق ) به سن قانونی اقدام به برقراری رابطه با وی و همچنین پرداخت پول به وی کرده، محاکمه می شود.



حسنی مبارک



کریمه المحروق و برلوسکنی

بونگا بونگا، پرونده ایست که در آن برلوسکنی متهم است زنان و دختران جوان و زیبا را از سراسر دنیا به ویلای مجلل خود دعوت و پس از مراسم میهمانی با آنها همبستر می شد.

اما ماجرای کریمه المحروق یا همان روبی مدت دو سال است که رسانه های جهان را مشغول به خود کرده است. کریمه دختر مغربی است که در ایتالیا مدل بوده و حتی به تن فروشی اشتغال دارد. وی در زمان برقراری رابطه با برلوسکنی 17 سال داشت و همین موضوع برای نخست وزیر سابق ایتالیا دردسر ساز شد.

این موضوع زمانی افشا شد که پلیس ایتالیا روبی را بازداشت کرده بود، اما وساطت برلوسکنی موجب شد که وی آزاد شود. پس از آن رسانه های ایتالیا از طریق اطلاعاتی که از زنان حاضر در میهممانی های برلوسکنی حاضر بودند پرده از این رابطه کثیف برداشتند؛ اما این دختر و برلوسکنی داشتن هرگونه رابطه نامشروع را تکذیب کردند.

بعدها برلوسکنی اعلام کرد که این دختر خود را نوه حسنی مبارک معرفی کرده و اعلام داشته که قصد دارد برای خود یک سالن زیبایی افتتاح کند، از همین رو وی به این دختر کمک کرده است.

هر چند برلوسکنی داشتن ارتباط نامشروع با این دختر را رد می کند اما در همین رابطه نوار ضبط شده از مکالمات وی با کریمه نیز منتشر شده که در این مکالمات دختر مغربی به برلوسکنی می گوید اگر می خواهد ارتباط نامشروع آنها فاش نشود باید شش میلیون و 700 هزار دلار به عنوان حق السکوت پرداخت کند.
 


پس از افشای این نوار برلوسکنی بار دیگر داشتن ارتباط نامشروع با زنان را رد کرد، اما اعتراف یک زن 25 ساله موجب شد تا وضعیت برلوسکنی پیچیده تر از قبل شود. این زن که "گارسیا پولانکو" نام دارد به داشتن رابطه نامشروع با نخست وزیر ایتالیا اعتراف کرده، اما عنوان داشته که این کار را در قبال پول انجام نداده است.

علاوه بر این موضوع، کریمه با رسانه های ایتالیایی در این خصوص مصاحبه کرده و در گفتگو با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.

این دختر در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.
 
برلوسکنی اعتراف کرد که به این دختر مغربی پول داده است. وی اعتراف کرده که مبلغ 40 هزار پوند به "کریمه المحروق" معروف به "روبی" پول پرداخت کرده، اما این پول برای ارتباط نامشروع نبوده است، بلکه این دختر پول ذکر شده را برای خرید یک ماشین اصلاح لیزری نیاز داشته است.
 
نخست وزیر ایتالیا ادعا کرده که هدف وی از اهدای این پول کمک به کریمه برای اشتغال زایی و نجات وی از فقر بوده است. برلوسکنی در اعترافات خود همچنین مدعی شده که در زمان پرداخت پول به کریمه گمان می کرده که وی نوه "حسنی مبارک" رئیس جمهور ساقط شده مصر است.
 
از سوی دیگر گزارش می رسد که پرونده فساد اخلاقی برلوسکنی بالغ بر 20 هزار صفحه شده و مسئولان رسیدگی کننده بر این پرونده در بازجویی از زنان متهم به ارتباط با نخست وزیر ایتالیا، عکسهایی زننده متعددی کشف کرده اند که روزنامه دیلی تلگراف تعدادی از آنها را منتشر کرده است. این عکسها به حدی زننده هستند که حتی این روزنامه انگلیسی نیز مجبور به سیاه کردن بخشهایی از عکسها شده است.


ویدیو مرتبط :
وای... آیا امام حسین(ع) با عمر بن سعد بده بستان کرد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بده بستان های زناشویی



 

 

بده بستان های زناشویی

 

امتیاز جمع کردن در رابطه ی زناشویی به سود کسی تمام نمی شود. در شرایط رقابت و چشم و هم چشمی فضای رابطه ی زناشویی مکدّر و منفی می شود و مانع از آن می شود که زن و شوهر به شادی و نشاط ناشی از زندگی زناشوی ...

 

رابطه ی سالم مبتنی بر مشارکت است. زن و شوهر با هم همکاری می کنند، در مقام حمایت از یکدیگر هستند، به هم وابستگی دارند، اما رقابت......

 

ممکن است کسی بپرسد، یعنی اگر من اهل رقابت و چشم و هم چشمی باشم اشکالی دارد؟ بله اشکال دارد. البته واقعاً چیزی بهتر از این نیست که زن و شوهر با هم شوخی کنند، سر به سر هم بگذارند ولی تا کجا و به چه منظوری؟ اگر این شوخی ها به قصد رقابت باشد، می تواند خیلی زود تبدیل به مبارزه ای برای برتری طلبی شود و حالت زشتی پیدا کند.رقابت میان زن و شوهر یعنی امتیاز جمع کردن علیه دیگری.

 

اگر قرار باشد زندگی به این شکل در آید که "چون تو این کار را کردی، من هم این کار را می کنم" ، خطری ایجاد می شود که براساس آن رابطه ی زناشویی به جای اینکه مبتنی بر حمایت از هم باشد ، به جنگ و ستیز برای برتری یافتن منجر می گردد.

 

صمیمیت و توجه داشتن با بازی و مسابقه فرق دارد. در ازدواج و رابطه زناشویی زن و شوهر باید دست بده داشته باشند و حال آنکه در رقابت و مسابقه دست بگیر مطرح است. در هر رابطه ای دهنده و یا گیرنده هستید می دانید که گیرنده برای توجیه گرفتن خود به نفع خود امتیاز جمع می کند. وقتی عنصر رقابت هم به این جریان اضافه شود، فضای ازدواج به" این به آن در" تبدیل می شود و روحیه ی " تو به من مدیون هستی" حاکم می گردد.

 

در ازدواج و رابطه زناشویی زن و شوهر باید دست بده داشته باشند و حال آنکه در رقابت و مسابقه دست بگیر مطرح است.

 

به این موضوع فکرکنید، رقابت به حکم ماهیت خود فرض را بر این می گذارد که شما رقیب و یا دشمنی دارید. چگونه می توانید خودتان را برنده بدانید، حال آنکه برنده شدن شما به زیان کسی تمام شده که او را دوست دارید. چگونه ممکن است زن و شوهری برای کسب قدرت، رقابت کنند و با این حال رابطه ی هماهنگ داشته باشند؟

 

یک رابطه ی محکم و برقرار ، بر پایه ی از خودگذشتگی و بذل توجه است و نه بر اساس جدال برای کسب قدرت و مسلط شدن.

 

اغلب اوقات این حسابگری و این امتیاز جمع کردن به نوعی به بدبینی تبدیل می شود که در آن طرفین رابطه از قبول یک هدیه و یا یک اقدام مهرانگیز از جانب یکدیگر نگران می شوند زیرا احساس می کنند دریافت آن هدیه برایشان گران تمام می شود.

 

در یک رابطه ی رقابت آمیز، نواقص و اشکالات، صادقانه تصدیق نمی شوند. زیرا هر اعتراف به اشتباه، طرف مقابل را در شرایط دریافت امتیاز قرار می دهد و سازنده ترین انتقادها تولید مقاومت و واکنش انفعالی می کند.

 

جان کلام آنکه وجود روحیه ی رقابت میان زن و شوهر، توفانی است که می تواند پایه های یک رابطه ی سالم را از هم فرو پاشد. برای حفظ موقعیت بالا و برتر باید پیوسته همسرتان را پایین و پایین تر بیاورید تا خودتان بالاتر بروید.

 

یک رابطه ی محکم و برقرار بر اساس، از خودگذشتگی و بذل توجه است و نه بر اساس جدال برای کسب قدرت و مسلط شدن.

 

طرز تلقی و نگرش شما همیشه این است که " برای من هورا بکشید" . اگر فرزندانتان جایی موفق می شوند علتش این است که شما آن ها را خوب تربیت کرده اید . اگر خانه ی خوبی خریدید علتش به شما بر می گردد و به همین ترتیب در شرایطی قرار می گیرید که نمی توانید نظرات همسر خود را بپذیرید یا آن را رد کنید و مشکلی هم بروز نکند. از آنجا که قصد جمع آوری امتیاز را دارید، به سود شماست ثابت کنید که همسرتان اشتباه کرده است.

 

 

رقابت

 

وقتی چنین روحیه ای بر روابط زناشویی حاکم می شود هرگز معنا و مفهوم دوست داشتن و دوست داشتنی بودن را لمس نمی کنید. هرگز به مفهوم همکاری و همیاری نزدیک نمی شوید. با رابطه ی زناشویی خود چون یک بازار کالا رفتار می کنید. چیزی می دهید و چیزی می گیرید.

 

با توجه به آنچه در ادامه خواهیم گفت متوجه خواهید شد که آیا در رابطه ی شما و همسرتان رقابت جای همکاری و همیاری را گرفته یا نگرفته است:

 

- سعی می کنید در برابر فعالیت های همسرتان کسب امتیاز کنید. مثلاً اگر همسر شما اوقات فراغتی برای خود در نظر می گیر به اتفاق دوستانش شما اقدام به محاسبه ی امتیاز می کنید.

 

- برای امتیاز دادن به شیوه ی مذاکره روی می آورید و هرگز چیزی را به عنوان یک اقدام حمایتی به همسرتان نمی دهید.

 

- به ندرت بدون اینکه به روی همسرتان بیاورید، برای او کاری صورت می دهید، اگر کاری در مقام حمایت از همسرتان صورت دهید، جزئیات آن را با آب و تاب شرح می دهید و به زحمتی که در این مورد متقبل شده اید اشاره می کنید.

 

- در هر مشاجره یا مواجهه با همسرتان، از اشخاص بیرونی، یعنی از بستگان، دوستان و آشنایان کمک می گیرید تا تعادل را به سود خود برقرار سازید. به قولی یار گیری می کنید.

 

- به اصرار می خواهید که حرف آخر را شما بزنید.

 

اگر این روحیه ی رقابت طلبی زندگی شما را مختل کرده است چه بهتر که آن را انکار نکنید. درست به همان شکل که انکار بیماری هایی از قبیل سرطان یا بیماری های ویروسی شرایط را از آنچه هست بدتر می کند. اصولاً امتیاز جمع کردن در رابطه ی زناشویی به سود کسی تمام نمی شود. در شرایط رقابت و چشم و هم چشمی فضای رابطه ی زناشویی مکدّر و منفی می شود و مانع از آن می شود که زن و شوهر به شادی و نشاط ناشی از زندگی زناشویی دست پیدا کنند.

منبع :tebyan.net