سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

كشف یك درمان طبیعی برای تومور


كسانی كه به طعم ترش لیمو علاقه دارند و از این میوه به‌طور مداوم استفاده می‌كنند، ناخواسته به مبارزه با تومورها و كیست‌ها رفته‌اند. در تحقیقات اخیر ،تاثیر لیمو در بهبود سرطان ثابت شده است.



شاید باور نكنید، اما تاثیر لیمو در بهبود سرطان ثابت شده

كسانی كه به طعم ترش لیمو علاقه دارند و از این میوه به‌طور مداوم استفاده می‌كنند، ناخواسته به مبارزه با تومورها و كیست‌ها رفته‌اند.  در تحقیقات اخیر ،تاثیر لیمو در بهبود سرطان ثابت شده است. در تحقیقات پزشكان آمریكایی مشخص شد لیمو به‌عنوان یك داروی ضد‌میكروبی در برابر عفونت‌های باكتریایی و قارچی و برای مقابله با انگل های داخلی و كرم‌ها مؤثر است.  این میوه همچنین تنظیم‌كننده فشار خون بیش از حد بالا بوده و خاصیت ضد‌افسردگی، استرس و ضد‌اختلالات عصبی دارد.  از لیمو برای پیشگیری از آفتاب سوختگی نیز می‌توان استفاده كرد.  تركیبات طبیعی موجود در چای همراه با پوست لیمو، بدن را در برابر اشعه فرابنفش مضر خورشید كه مهم‌ترین عامل ابتلا به سرطان پوست است، محافظت می‌كند.  گرمای شدید تابستان، می‌تواند شما را كاملا خسته و فرسوده كند اما چند قطره آب ‌لیمو می‌تواند این خستگی را تا حد زیادی كاهش دهد.  آب ‌لیمو می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را معالجه كند، برای مثال برای گلو درد، اگر آب‌ لیمو را به‌مدت یك دقیقه، 3 بار در روز غرغره كنید، پس از چند بار استفاده، اثر خوب درمانی آن را خواهید دید.  از آب ‌لیمو برای تصفیه كلیه‌ها، كبد و خون نیز استفاده می‌شود.

منبع : مجله سیب سبز


ویدیو مرتبط :
كشف حجاب یك زن دیوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف یك فاكتوركلیدی دیگردربروزآلزایمر



 

 

كشف فاكتوركلیدی در بروز آلزایمر

 

 

دانشمندان به تازگی یك عامل اصلی دیگری را كشف كرده‌اند كه در تحلیل رفتن حافظه در بیماران مبتلا به آلزایمر موثر است.

 


پژوهشگران دانشگاه كالیفرنیا در بركلی یك فاكتور اضافی را شناسایی كرده‌اند كه در سبب شناسی بیماری آلزایمر نقش دارد و می‌تواند دلیل اولیه از دست دادن حافظه و سایرعملكردهای ذهنی در بیماران مبتلا به این اختلال مغزی باشد.

 


بویژه این محققان كه نتایج پژوهش خود را در مجله نیچر نوروساینس منتشر كرده‌اند نشان دادند كه پروتئین طبیعی «آمیلوئیدبتا» باعث از دست رفتن ارتباطات عصبی از طریق تخریب دندریت‌ها، خارهای دندریتی و سیناپس‌ها می‌شود.

 


آمیلوئید بتا پروتئینی است كه حملات و تهاجمات پروتئینی در نورونهای بیماران مبتلا به آلزایمر را شكل می‌دهد.

 


هرچند اثرات مهاجمان آمیلوئید بتا روی ریخت شناسی نورونها و ارتباطات نورونی بیش از این نیز تشریح شده بود اما این نخستین پژوهشی است كه نشان می‌دهد؛ مقادیر زیاد و بیش از حد این پروتئین طبیعی می‌تواند اثرات منفی روی نورونهای بیمار داشته باشد و با مورد هدف قرار دادن نورونهای همسایه، شبكه‌های بزرگ نورونها را از كار بیندازد.