سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

عاقبت خوردن این 5 دسر رایج


دسر به وعده ای گفته می شود که درست 20 تا 30 دقیقه بعد از اتمام وعده غذایی اصلی سرو می شود؛ آن هم به منظور هضم بهتر غذا. برخی برای این وعده، خوراکی های شیرین را انتخاب می کنند و برخی خوردن یک عدد میوه تازه را ترجیح می دهند...

دسر به وعده ای گفته می شود که درست 20 تا 30 دقیقه بعد از اتمام وعده غذایی اصلی سرو می شود؛ آن هم به منظور هضم بهتر غذا. برخی برای این وعده، خوراکی های شیرین را انتخاب می کنند و برخی خوردن یک عدد میوه تازه را ترجیح می دهند. به این ترتیب داشتن عادت به خوردن هریک از گزینه های یادشده، می تواند نتایجی را به دنبال داشته باشد که ما در ادامه به همین موارد پرداخته و عاقبت خوردن 5 دسر رایج را برایتان برشمرده ایم.

میوه تازه

انواع میوه های فصل به خصوص آن هایی که منبع بتاکاروتن و ویتامین C هستند، می توانند دسری مناسب بعد از مصرف غذای اصلی باشند. نکته اینجاست که در صورت ابتلا به بیماری های گوارش فرد می تواند کمپوت این میوه ها را مورد استفاده قرار دهد. به این ترتیب نیاز به هضم کمتری پس از خوردن این گروه از مواد غذایی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آداب خوردن دسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت غذا خوردن در بشقاب طلا! +عکس



 

 

خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی

 

 

 

 

سلطان کشور برونئی علاقه زیادی به استفاده از طلا و جواهر در همه چیز دارد. او در کودکی غذای خود را در ظرف‌های طلا و با قاشق‌های طلا میل می‌کرده.

 

 

جام جم: سلطان برونئی حسن البلکیا است. وی سلطان کشور ثروتمندی است و علاقه زیادی به استفاده از طلا و جواهر در همه چیز دارد. او در کودکی غذای خود را در ظرف‌های طلا و با قاشق‌های طلا میل می‌کرده. درهمه لباس‌های او به میزان زیادی طلا و جواهر به کار رفته است.

 

 

 

 

خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی

 

 

 

 

این کاخ اشرافی دارای 650 سوئیت مجزا و در عین حال 257 سرویس بهداشتی و حمام مستقل دارد. این قصر خانگی یكی از بزرگترین و لوكس ترین مكانهای موجود بر روی كره زمین است. دارای 1788 اتاق می باشد و با مبلمانهایی از طلا و جواهر آراسته شده است.

 

 

یك بازدید كننده برای آنكه هر اتاق این كاخ را به مدت 30 ثانیه نگاه كند، برای دیدن كل اتاقها باید زمانی بیش از 24 ساعت وقت صرف كند.

 

 

اما اجازه دهید در مورد هواپیمای شخصی او صحبت كنیم. لوكس ترین و اشرافی ترین هواپیمای دكوراسیون شده در دنیا! بوئینگ سلطان به بهای 747 میلیون دلار خریداری شده. داخل آن طراحی مجدد شده است و دیزاینرها دكوراسیون یك خانه با تمام امكانات را در آن پیاده كرده اند . كل هزینه صرف شده چیزی در حدود 102میلیون دلار برآورد شده است.../جام جم

 

 

 


خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی

 

 

 

خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی

 

 

 

خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی

 

 

 

خبرهای جالب, مطالب جالب و خواندنی