سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خوشبو حرف بزنید


مشكل بوی بد دهان می‌تواند به مشـكلی آزار‌دهنده و پردردسر تبـدیل شود كه حداقل تاثیر ناگوارش در روابط اجتماعی و زناشویی نمایان می‌شود. تنفس بدبو قابل درمان بوده و می‌توان تا حد زیادی آن ‌را تقلیل داد.




ویدیو مرتبط :
حرف بزنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید



 

 

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

 

پس از شکست خانگی

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید مسئولیت شکست خانگی برابر بیلبائو را پذیرفت.

به نقل از رویترز، کیکه سانچس فلورس سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست 2 بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در ویسنته کالدرون گفت: اجازه نمی‌دهم بازیکنان تیم را مقصر بدانید و آنها را نیز به همین خاطر ممنوع المصاحبه کردم. من مسئول هستم و باید با من حرف بزنید.

وی افزود: بیلبائو با یک بازی تمام احساسی محاسبات منطقی مرا به هم ریخت و اعتراف می‌کنم که بازیکنانم به خاطر رعایت دستورات من از انجام بازی همیشگی خود بازماندند.

وی ادامه داد: این حق ما نبود که در خانه خود شکست بخوریم و این شکست را یک حادثه می‌دانم. در هر حال باید رو به جلو حرکت کرد و به هفته‌های آینده امیدوار بود.