سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

به راحتی شكم‌ تان آب می‌شود اگر...


یكی از مشكلات چاقی تجمع چربی‌ها در ناحیه شكم است اما گاهی اوقات بدون آن‌كه چاق باشید شكمی برجسته دارید. اگر دچار این مشكل هستید این توصیه‌ها را جدی بگیرید.




ویدیو مرتبط :
دزدی 2 به راحتی آب خوردن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت به راحتی آب خوردن



اخبار حوادث - سرقت به راحتی آب خوردن/دزدان تا آخرین اسکناس عابر بانک را به سرقت بردند

دزدانی که روز گذشته توانستند به راحتی به یک دستگاه عابر بانک دستبر زده و تا آخرین اسکناس آن را به سرقت ببرند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح روز گذشته(جمعه) دزدانی به عابر بانکی در محله "ده مجنون" شهرستان کرمانشاه دستبرد زده و تا آخرین اسکناس آن را خالی کرده و با خود بردند.

این دزدان توانستند به راحتی این سرقت را انجام داده و از محل متواری شوند.

سردار "کریم کشوری"، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره این خبر گفت: دزدان تمام موجودی این عابر بانک را تخلیه می‌کنند و متاسفانه آژیر خطر و دوربین‌های مداربسته این بانک نیز در این زمان با مشکل فنی روبرو بوده است.

سردار کشوری در پایان تاکید کرد: عملیات و تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل یا عوامل این سرقت در حال انجام است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران