سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بامیوه هامی توان شخصیت آدم هاراشناخت!



آیا می دانید که از طریقمیوه ها می توان شخصیت آدم ها را شناسایی کرد .آیامی‌دانید كه می‌توانید از روی میوه‌های انتخاب شده شخصیت آدم‌ها را شناسایی كنید و براساس میوه‌های موردنظر بگویید كه شرایط روحی و روانی اشخاص مختلف چگونه است؟

میوه

پرتقال

از بین میوه‌ها اگر پرتقال میوه محبوب شماست، شما آدمی پرقدرت و بسیار صبورید و دوست دارید كارها را به آرامی و با متانت، اما در عین حال با درایت كامل و جسارت به انجام برسانید. سخت‌كوش، پرتلاش و كمی خجالتی هستید؛ اما در دوستی می‌توان به شما اعتماد كرد. شما دوستان خود را با دقت انتخاب كرده و با تمام وجود به آنه عشق می‌ورزید و از درگیری و تنش به هر قیمت پرهیز می‌كنید.

میوه

سیب

چنانچه سیب میوه محبوب شماست، فردی اسراف‌كار و بسیار رك‌گو هستید. اگرچه ممكن است شخصاٌ بهترین سازمان‌دهنده و مدیر نباشید، اما می‌توانیدرهبریك تیم كوچك باشید كه با تلاش زیاد تیم را به موفقیت‌های بزرگ می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید؛ شما از سفرهای كوتاه و غیرمنتظره لذت می‌برید. زمانی كه با شریك زندگی خود به سر می‌برید، جذاب و خونگرم به نظر می‌آیید و به شدت عاشق زندگی به مفهوم واقعی آن هستید.

میوه

آناناس

اگر آناناس میوه مورد علاقه شماست، بسیار سریع تصمیم می‌گیرید و سریع‌تر از آن عمل می‌كنید. در تغییر شغل و خطر كردن در زمینه اجتماعی شجاع و بی‌باك هستید. شما دارای یك توانایی استثنایی در مدیریت می‌باشید و نمی‌گذارید كار روی دستتان بماند.

دوست دارید مورد اعتماد دیگران باشید، معمولاً خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه برقرار نمی‌كنید، ولی به محض انجام این كار دوستتان را برای همیشه برای خود نگه می‌دارید. به ندرت به دنبال زندگی رمانتیك می‌روید و شریك شما غالباً به واسطه این صفات ممتاز تحت تأثیرتان قرار می‌گیرد، اما از توانایی شما در نشان دادن این احساسات ناامید است.

میوه


موز

عاشقان موز افرادی دوست داشتنی، آرام و طبیعتاً گرم و بااحساس هستند. شما غالباً از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوء‌استفاده كرده و سعی می‌كنند به این وسیله برای خود موقعیت‌های جالبی را رقم بزنند. عاشق شریك زندگی خود در تمام زمینه‌ها هستید و این عشق به خاطر زیبایی جسمی و روحی اوست! به خاطر روشی كه دارید روابط شما با او همواره در یك هماهنگی كامل است.

نارگیل

دوستداران این میوه سنگین و كمیاب افرادی جدی، بافكر و باشعور هستند. از روابط اجتماعی لذت می‌برید و به ویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید. ممكن است كمی خودخواه به نظر آیید، اما لزوماً چنین صفتی در شما برجسته نمی‌شود. شما فردی سریع‌الانتقال، آگاه و گوش بزنگ هستید كه در زمینه شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو كارها را انجام می‌دهید. شما نیاز به شریكی عاقل داشته و عقل و احساس را با هم در این مسأله دخالت نمی‌دهید.

میوه

گیلاس

چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست، زندگی همیشه به شیرینی كه در نظر دارید خود را به شما نشان نمی‌دهد. فراز و فرود در زندگیتان زیاد است، به ویژه در موقعیت‌های حرفه‌ای و كاری. شما همیشه و در هر پروژه‌ای كمی پول به دست می‌آورید و نه به مقدار زیاد. ذهنی فعال و خلاق داشته و غالباً به دنبال چیزهای نو هستید. شما شریكی صمیمی و وفادار هستید، اما اثر گذاشتن بر احساسات شما كار ساده‌ای نیست. خانه‌تان برای شما به منزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید كه در منزل باشید و دوستان، آشنایان و افراد خانواده شما را دوره كنند.

میوه

انگور سیاه

به طور كلی آدمی مؤدب و خوشرو هستید، اما گاهی اوقات سریع و به‌شدت عصبانی می‌شوید، هر چند به همان سرعت نیز عصبانیت شما فروكش می‌كند. از زیبایی‌ها به هر شكلی كه باشد، لذت می‌برید. بسیار محبوب و موردعلاقه دیگران هستید و این محبوبیت به علت طبیعت گرم شماست. شور، شوق، علاقه وافری به زندگی دارید و از هر كاری كه می‌كنید، لذت می‌برید؛ اعم از لباس پوشیدن، خوردن و خوابیدن. شریك شما باید در تمام شور و علاقه شما سهیم باشد تا بتواند از تمام چیزی كه به او هدیه می‌دهید، لذت ببرد!

هلو

درست مثل هلو شما از عصاره زندگی لذت می‌برید. فردی رك‌گو بوده و روشی دوستانه دارید در بخشش و در فراموش كردن نظیر ندارید و برای دوستی‌ها ارزش بسیار زیادی قائل هستید. حس استقلال‌طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است.

عاشقی ایده‌آل، صبور، صمیمی و یكرنگ هستید. با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملاء عام بروز دهید.

میوه

گلابی

چنانچه فكر خود را معطوف به انجام كاری می‌كنید، می‌توانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید كه نتیجه تلاش‌هایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه‌های مفید ذهنی لذت برده و دنباله‌رو آن هستید. كمی خجالتی به نظر می‌رسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید. زمانی كه به دنبال شریك زندگی هستید به هوش سرشار، دید وسیع و دل دریایی‌اش اهمیت می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
میکسی از عکس های نفس (شخصیت رمان عشق به توان شش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدترین شخصیت‌های منفی سینما در سال 2013 را بشناسید/ سال شکست آدم بدها



اخبار ,اخبار فرهنگی ,شخصیت‌های منفی سینمایی

اخبار فرهنگی - بدترین شخصیت‌های منفی سینما در سال 2013 را بشناسید/ سال شکست آدم بدها

شخصیت‌های منفی سینمایی می‌توانند مانند شخصیت‌های مثبت ماندگار شوند به شرط این که تعریف درستی از این دسته شخصیت‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سال 2013 برای شخصیت منفی‌های سینما سال بسیار خوبی نبود.

 

درست است که آدم بدها می‌توانند خیلی راحت با هنجارهای قانونی و اجتماعی مخالفت کنند و یا به صورت مستقیم با آن‌ها دربیفتند اما ایفای نقش شخصیت منفی‌ای که درست تعریف نشده باشد، برای خیلی‌ها به معنی شکست است. فقط بعضی از آدم بدها می‌توانند نابغه جنایی باشند و قبل از اینکه در نهایت مغلوب قهرمان داستان شوند، کمی لذت بردن از موفقیت و ثروت را تجربه کنند.

 

با تمام این خصوصیات، تعجبی هم ندارد که شخصیت‌های کینه‌جوی امسال سینما خیلی هم ترسناک نبودند. سال 2013 شخصیت‌هایی مانند ژنرال زاد فرد نسل کش فیلم "مرد فولادی" را نیز معرفی کرد که هم به نظر جاه طلب می آمد و هم قدرت و خطری واقعی را نشان می داد، اما این سال شخصیت های منفی ضعیفی مانند این ها را نیز در خود داشت:

 

لیتم کول: کول، شخصیت منفی فیلم "تفنگدار تنها" با رفتاری خسته‌کننده و انگیزه‌هایی گیج کننده، سرمایه‌دار خطوط راه آهن بود و می خواست سرمایه‌دار بزرگتری شود. او مانند بیشتر آدم بدها از دیگران برای انجام کارهای کثیفش استفاده می کرد و شاید از این نظر به ریشه های یک شخصیت مرکزی وفادار مانده بود، اما در کل همه چیز دیگر او ناامیدکننده و معمولی بودند.

 

خان: تنها کاری که شخصیت خان در فیلم "استار ترک درون تاریکی" انجام داد، عصبانی کردن بعضی از طرفداران سرسخت مجموعه فیلم های "استار ترک" و به وجود آوردن دلیلی برای لذت بردن بندیکت کامبربچ از صحنه سازی قرن بیست و سومی بود.

 

او چند چیز را منفجر کرد، چند تا از افسران ارشد استارفلیت را به قتل رساند و در کل نقش یک لولوی خیالی خودکفا را بازی کرد، اما... چرا؟ مطمئنا راه های ساده تر دیگری نیز برای به وجود آوردن جنگ میان کهکشانی که او می خواست به وجود بیاورد وجود داشت و با وجود مهندسی موروثی که او را تبدیل به ابرانسان کرده بود می‌توانست کمی هم مشخصه های شخصیت منفی بهتری به او بدهد.

 

زارتان: یک لحظه درباره نتایجی که آدم بد فیلم "جی آی جو: تلافی" توانست در آخر فیلم به دست بیاورد فکر کنید. او سازمان کبرا را که سازمان بزرگ شرور فیلم بود از بین برد و آن را به تمام دنیا نشان داد و در حین نقشه شیطانی اش برای نابودی دنیا، تمام سلاح های هسته ای جهان را از بین برد و دنیا را تبدیل به مکانی امن تر کرد!

 

ماندارین: بهترین و شاید بدترین آدم بدهای بی تاثیر امسال بود. با این حال حداقل شخصیت ماندارین از اول هم قرار بود بی تاثیر باشد. او تنها قرار بود به عنوان شخصیت منفی نمایشی داستان ظاهر شود و تنها کاری هم که کرد این بود که قابلیت تقلید لهجه بن کینگزلی را به مخاطب یادآوری کرد.

 

این حرکت به وجود آوردن یک شخصیت منفی نمایشی، حرکتی شجاعانه از شین بلک و درو پیرس، نویسندگان فیلم "مرد آهنی 3" بود که در نهایت به موفقیت دست یافت. اما آیا استودیوی مارول می‌تواند در فیلم بعدی اش این موفقیت را نگه دارد یا آن را نابود می کند؟ شایعه هایی به وجود آمده اند مبنی بر اینکه یک ماندارین "واقعی" نیز وجود دارد که در تمام این مدت در پیش زمینه خود را مخفی نگه داشته بوده است...

اخبار فرهنگی - مهر