ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گابریل: با قدرت برمی‌گردم


بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس اعلام کرد حاضر بود در صورت امکان عمل نکند و پرسپولیس را برابر النصر همراهی کند. وی همچنین گفت: از اینکه نمی‌توانم در این بازی به پرسپولیس کمک کنم، ناراحتم.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان سرمربی و محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب برای عیادت از گابریل در بیمارستان آتیه حاضر شدند که در جریان آن بازیکن برزیلی پرسپولیس حرف‌های تاثیرگذاری زد.

در جریان این ملاقات گابریل برای چند لحظه سرمربی سرخپوشان را کنار خود کشید و به او گفت: می‌دانم بازی با النصر چقدر برای تیم، ما، شما و هواداران مهم است. از اینکه نمی‌توانم در این بازی کمک کنم ناراحتم. خیلی دوست داشتم برای این بازی حضور داشته باشم.

بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس اضافه کرد: حاضر بودم در صورت امکان حتی عمل نکنم، تا این بازی را از دست ندهم. متاسفانه شرایط فراهم نشد اما مطمئن باشید بر می‌گردم و با قدرت برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

دیدار تیم‌های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در هفته سوم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نیمار : میرم ولی برمی گردم -روی نوشته ی دیوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام آمادگی پروین: با قدرت برمی‌گردم!


وقتی یحیی رسما اعلام می‌كند كریم باقری نه با عنوان مربی بلكه به عنوان مدیر فنی در پرسپولیس فعالیت خواهد كرد مشخص است كه سعی دارد جایگاهی را كه سلطان برای آن نقشه كشیده است، پر كند

سایت گل: ماجرای حضور علی پروین در كنار كادر فنی پرسپولیس كم‌كم به داستان پیچیده‌ای تبدیل می‌شود. پروین پیش از ظهر امروز در حین صحبت‌های رویانیان در ورزش و مردم، لحظه‌ای موقعیت را مناسب دید و در تماس با این برنامه آمادگی خودش را برای بازگشتی پرقدرت اعلام كرد!

دوشنبه‌شب گذشته جلسه كمیته فنی پرسپولیس برای تعیین تكلیف كادر فنی این تیم برگزار شد و بعد از جلسه همه از سرمربیگری موقت گل‌محمدی و مدیریت فنی علی پروین خبر دادند. می‌گفتند به دلیل جوانی و كم‌تجربگی یحیی قرار است سلطان هم بالای سر كادر فنی باشد. البته مدیرعامل پرسپولیس در مورد پست جدید پروین از لفظ «مدیر فوتبال» استفاده مرد و دیگران از «مدیر فنی». اما ظاهرا در مورد این‌كه سلطان قرار است دخالت بیشتری در امور فنی داشته باشد همه متفق‌القول بودند.

http://sobbekheir.com/up/images/19/192814.zff80t3.jpg

اما این ماجرای روز اول بود. یكی دو روز بعد اتفاقات جدیدی افتاد. گل‌محمدی اعلام كرد با این‌كه به كسوت پروین احترام می‌گذارد اما اجازه دخالت به كسی نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد در كار خود استقلال داشته باشد. زمزمه‌ها در این مورد بالا گرفت و بلافاصله جلسه سه‌نفره با حضور پروین، رویانیان و گل‌محمدی برگزار شد. جلسه‌ای كه رویانیان صبح امروز درباره آن گفت: «یحیی با پروین اختلاف نظر دارد. با خود من هم اختلاف نظر دارد. اما بحث‌هایمان خیلی خوب پیش رفت و پروین به گل‌محمدی اطمینان داد كه به هیچ وجه قصد دخالت در امور فنی را ندارد.»

با این حال آنچه رویانیان با عنوان «مفاهمه پروین و یحیی» از آن یاد می‌كند، در واقع قهر علی پروین بوده است. سلطان در روزهای اخیر از پرسپولیس فاصله گرفته و در هیچ كدام از تمرین‌ها و جلسات تیم حاضر نشده است. این موضوع صبح امروز در میان سوالات مجری برنامه ورزش‌ومردم قرار گرفت و رویانیان سعی كرد با سیاست به این سوال پاسخ بدهد: «آقای پروین اسطوره و شناسنامه باشگاه پرسپولیس است. او بكن‌باوئر ایران است و جایگاهش آن بالاست! طبعا ما از آقای پروین توقع داریم با قدرت در میدان حاضر باشد و به خروج پرسپولیس از این اوضاع كمك كند.»

سردار با سیاست خاصش در پاسخگویی به این سوال سعی داشت یكی به نعل بزند و یكی به میخ! یعنی هم با دلجویی از پروین راه بازگشت او به تیم را هموار كند و هم غیرمستقیم به سلطان گوشزد كند كه قرار نیست اختیاراتش به حوزه فنی مربوط شود. یعنی بهتر است پروین برگردد؛ اما به‌عنوان بزرگ پرسپولیس، از آنچه در زمین چمن می‌گذرد فاصله گرفته و مثل بكن‌باوئر برود آن بالا بنشیند.

با این حال به نظر می‌رسد علی پروین از حرف‌های دوپهلوی رویانیان در ورزش و مردم آن چیزی را برداشت كرده كه خودش دوست داشته است! او وقتی چراغ سبز سردار را دید و به خصوص وقتی این جمله طلایی را شنید كه «پروین باید با قدرت برگردد...» بلافاصله با برنامه تماس گرفت تا دقایقی بعد بهرام شفیع از روی كاغذی كه به دستش رسید این‌طور بخواند: «آقای پروین با برنامه تماس گرفتند و گفتند حالا كه سردار خواسته... چشم! با قدرت برمی‌گردم!» او مخصوصا تا پایان برنامه صبر نكرد تا بینندگان این برنامه و مردم را به عنوان شاهد همراه خودش داشته باشد كه «خودشان گفتند با قدرت برگرد. من هم برگشتم!»

حالا ماجرا وارد فاز جدیدی شده است. از یك‌سو سلطان از بازگشت با قدرت حرف می‌زند و منظورش از «قدرت» مشخصا قدرت و اختیار در امور فنی است. از آن‌سو اما، به نظر می‌رسد نه‌تنها یحیی كه بازیكنان قدیمی و تاثیرگذار پرسپولیس هم به هیچ وجه راضی به دخالت پروین در امور فنی نیستند. وقتی یحیی رسما اعلام می‌كند كریم باقری نه با عنوان مربی بلكه به عنوان مدیر فنی در پرسپولیس فعالیت خواهد كرد مشخص است كه سعی دارد جایگاهی را كه سلطان برای آن نقشه كشیده است، پر كند.

باید دید این ماجرا در روزهای آینده به چه سمتی پیش خواهد رفت. بازگشت سلطان به حیطه تصمیم‌گیری‌های فنی، خطری است كه پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها را به شدت تهدید می‌كند. اما برای فرار از این خطر هم راهكارهایی وجود دارد.