ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پخش زنده والیبال ایران – روسیه


مسابقه والیبال ایران – روسیه قهرمان المپیک 2012، روز شنبه سیزدهم تیرماه در ایوان شمس به صورت زنده پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مسابقه والیبال ایران – روسیه قهرمان المپیک 2012، روز شنبه سیزدهم تیرماه در ایوان شمس به صورت زنده پخش می‌شود.

تیم‌های والیبال ایران و روسیه ساعت 21 روز شنبه سیزدهم تیرماه در چارچوب هفته هشتم لیگ جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند و این مسابقه در ایوان شمس برای مخاطبان و علاقمندان این رشته ورزشی به صورت زنده پخش خواهد شد.

لیگ جهانی والیبال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح از هشتم خردادماه 1394 آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با آمریکا ، لهستان و روسیه همگروه بوده است که در دیدار نهایی خود به مصاف روسیه می‌رود.

پیش از این نیز مسابقه والیبال 2015 ایران – لهستان در ایوان شمس به صورت زنده پخش و با استقبال علاقمندان مواجه شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 9-88015227 تماس حاصل نمایند و یا جهت تهیه بلیت به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
قطع صحبت مجری !!!!! پخش زنده !!!!والیبال ایران و آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده دیدارهای والیبال ایران - لهستان


دو دیدار برگشت تیم ملی والیبال لهستان و ایران ، جمعه (13 تیر ماه) و شنبه (14 تیر ماه) از ساعت 22 و 45 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: این مسابقه از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال است که درورزشگاه اِرگوآرِنا شهر گُدانسک لهستان برگزار خواهد شد.

دیدار اول را کیومرث کُرده و دیدار دوم را جواد محتشمیان گزارش خواهند کرد.

اجرای برنامه به عهده بهزاد کاویانی است.