ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت برزای با پیشنهاد پرسپولیس


پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند تا رضایت بهنام برزای را برای حضور در ترکیب این تیم جلب کنند و البته با یک مشکل بزرگ در این رابطه روبرو هستند؛ برزای باید تنها در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

ورزش سه: بهنام برزای مخالفت خود را برای حضور در این تیم تنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده و با این تفاسیر به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان از جذب او ناامید شوند.

بال راست سابق باشگاه راه‌اهن که مدتی است به دنبال حضور در این تیم است بعد از اینکه متوجه شد مسوولان و کادرفنی این باشگاه به دنبال این هستند تا از او تنها در لیست آسیایی تیم‌شان استفاده کنند مخالفت خود را اعلام کرده و به نظر می‌رسد پرونده حضور این بازیکن جوان هم در این تیم به زودی بسته شود و درخشان با همین بضاعت در آسیا حضور یابد.


ویدیو مرتبط :
از رکورد عجیب پرسپولیس تا ظلم مظلومی به برزای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد راه‌آهن


باشگاه پرسپولیس با معاوضه مدافع این تیم با مهاجم راه‌آهن مخالفت کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از قطعی شدن حضور رضا خالقی‌فر در پرسپولیس مسئولان باشگاه راه‌آهن اعلام کردند خواستار معاوضه این بازیکن با محمدرضا خانزاده هستند.

به دنبال طرح این درخواست حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و خانزاده، مخالفت خود را با انتقال این بازیکن به راه‌آهن اعلام داشتند تا معاوضه او و خالقی‌فر منتفی شود. پرسپولیسی‌ها ملی‌پوش بودن خانزاده و احتیاج به این بازیکن را دلیل مخالفت خود اعلام کردند و تأکید دارند که هزینه انتقال خالقی‌فر به جمع سرخپوشان را پرداخت خواهند کرد.