ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: عاشق پاس های بیل هستم


ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو باور دارد که تیم های انگلیسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد.

طرفداری: به گزارش اسکای اسپرتس، وینگر سابق منچستریونایتد  با دو گل خود به رئال مادرید کمک کرد تا فاتح سوپرکاپ اروپا شود. وی با این دو گل پس از داشتن عملکردی بد در جام جهانی به علت مصدومیت به فرم اصلی خود بازگشت و از سوی سرآلکس فرگوسن نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. زمانی که از این بازیکن 29 ساله در رابطه با قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا پرسیده شد وی در پاسخ گفت:"امیدوارم رئال مادرید در این رقابت ها قهرمان شود. ما می توانیم بهترین تیم اروپا و جهان باشیم و به نظر من خرید های ما در این فصل از جمله، جیمز (رودریگز)، (تونی) کروس و (کیلور) ناواس کیفیت ما را افزایش داده اند. من بسیار خوشحالم که شرایط تیمی ما خوب است و قطعاً برای کسب تمامی عناوین ممکن تلاش خواهیم کرد."

منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و آرسنال (در صورت پیروزی در برابر بشیکتاش) نمایندگان امسالِ انگلستان در لیگ قهرمانان اروپا هستند. رونالدو در این باره نیز گفت:"تیم های انگلیسی همیشه در لیگ قهرمانان حضور دارند و همیشه هم قدرتمند هستند. باید ببینیم زمانی که لیگ شروع می شود، آن ها با ستاره های خود چه خواهند کرد و چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 رونالدو در ادامه صحبت های خود اما از گرث بیل، ستاره ولزی لوس بلانکوس تقدیر کرد و پاس زیبای او در گل اول را ستود. وی در این باره اظهار داشت:"بیل عالی بود، او فوق العاده بازی کرد. گرث قوی به نظر می رسد و سرعت بالای او باعث شده است تا به بازیکن مهمی تبدیل شود. او فصل گذشته را بسیار خوب گذراند و برای من عجیب نیست که او به این خوبی بازی کند. بیل کیفیت خود را هفته به هفته نشان می دهد و این که او همراه ما است بسیار خوب است. من بسیار خوشحالم که با او هم بازی هستم چرا که او من را درک می کند و این رابطه نیز متقابل است. گرث بازیکن فوق العاده ای است و من عاشق پاس های او هستم."


ویدیو مرتبط :
وای عاشق رونالدو هستم من عشـــــقم رونالدو just Ronaldo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرت بیل: کار من دادن پاس گل به رونالدو است


گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، پس از پاس گلی که در دیدار دیشب به کریس رونالدو داد، فراهم کردن موقعیت برای ستاره ولزی را "کار" خود توصیف کرد.

ورزش سه: بیل بعد از سه هفته دوری از میادین، در دیدار دیشب به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و گل سوم را برای رونالدو فراهم کرد؛ اتفاقی که خود از آن راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" پاس گل به رونالدو؟ این کار من است.

دیدار دشواری بود و مهمترین مسئله این بود که توانستیم به سه امتیاز برسیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم اولین بازی مان در سال 2014 را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ما در طول کریسمس استراحت کردیم و حالا در سال 2014 برگشته ایم. ما واقعا منتظر آغاز رقابت ها بودیم.

احساس خوبی دارم و خیلی دوست دارم به تیم در سال 2014 کمک کنم."

بیل در رقابت های این فصل لالیگا، در 11 بازی، 7 گل زد و 7 پاس گل هم داد.