اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرت بیل: کار من دادن پاس گل به رونالدو است


گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، پس از پاس گلی که در دیدار دیشب به کریس رونالدو داد، فراهم کردن موقعیت برای ستاره ولزی را "کار" خود توصیف کرد.

ورزش سه: بیل بعد از سه هفته دوری از میادین، در دیدار دیشب به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و گل سوم را برای رونالدو فراهم کرد؛ اتفاقی که خود از آن راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" پاس گل به رونالدو؟ این کار من است.

دیدار دشواری بود و مهمترین مسئله این بود که توانستیم به سه امتیاز برسیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم اولین بازی مان در سال 2014 را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ما در طول کریسمس استراحت کردیم و حالا در سال 2014 برگشته ایم. ما واقعا منتظر آغاز رقابت ها بودیم.

احساس خوبی دارم و خیلی دوست دارم به تیم در سال 2014 کمک کنم."

بیل در رقابت های این فصل لالیگا، در 11 بازی، 7 گل زد و 7 پاس گل هم داد.


ویدیو مرتبط :
پاس گل گرت بیل و گل زیبای رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی قوهای سفید با هت‌تریک گرت بیل و در غیاب رونالدو



اخبار,اخبارورزشی, لالیگا اسپانیا

اخبار ورزشی - هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا
پیروزی قوهای سفید با هت‌تریک گرت بیل و در غیاب رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش ستاره ولزی خود به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک دیدار دیگر از هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از وایادولید پذیرایی می‌کرد.

این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود رئال مادرید و با درخشش و هت‌تریک گرت بیل ستاره ولزی و گرانقیمت‌ترین فوتبالیست جهان به پایان رسید.

رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در این دیدار در لیست 18 نفره قرار نداشت.

گرت بیل در دقیقه 33 و کریم بنزما 36 در نیمه اول برای قوهای سفید مادرید گلزنی کردند تا در نیمه نخست رئالی‌ها 2 بر صفر پیروز شوند.

در نیمه دوم گرت بیل دوباره در دقیقه 64 برای رئال گلزنی کرد تا نتیجه 3 بر صفر شود. ستاره ولزی در دقیقه 89 نیز گل سوم خود و گل چهارم رئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این پیروزی 37 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط آبی اناری‌هاست که باید در خانه بیلبائو به مصاف این تیم بروند.

سایر نتایج:

الچه    0 - 2    آتلتیكومادرید
سلتاویگو    3 - 1    آلمریا

اخبار ورزشی - فارس