ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنچلوتی مقصر مصدومیت مودریچ است!


پزشک تیم ملی کرواسی، مصدومیت ستاره این تیم را نتیجه تاکتیک‌ها و برنامه‌های اشتباه مربی او در رئال مادرید می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم ملی کرواسی مدعی است مصدومیت لوکا مودریچ در جریان دیدار شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و مالاگا که او را شش هفته خانه‌نشین کرد، به کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها ربط دارد و اینکه کارلتو باید بهتر از این از ستاره پیشین تاتنهام محافظت کند.

مودریچ در جریان پیروزی 3 بر یک رئال مادرید برابر مالاگا در دقیقه 60 مصدوم شد و تا پایان فصل نمی‌تواند کهکشانی‌ها را همراهی کند. این دومین مصدومیت شدیدی است که مودریچ را در فصل جاری خانه‌نشین می‌کند. او در ابتدای فصل هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو چهار ماه خانه‌نشین بود.

بوریس نمچ، پزشک تیم ملی کرواسی در این خصوص به شبکه تلویزیونی نووا گفت: آنچلوتی پس از بازگشت به میادین و پایان دوران ریکاوری مصدومیت اول مودریچ، به هیچ عنوان به او استراحت نداد. او در تمام بازی‌های رئال 90 دقیقه در میدان حضور داشت. آنچلوتی، مودریچ را تحت فشار فراوانی قرار داده بود، در حالی که باید به تدریج زمان بازی او را افزایش می‌داد.

پزشک تیم ملی کرواسی افزود: مودریچ به دلیل ضربه‌ای که در جریان بازی به او وارد آمد مصدوم نشد بلکه دلیلش ناآمادگی او بود. اگر آنچلوتی از او بیش از توانش کار نکشیده بود، مصدوم نمی‌شد.

مصدومیت مودریچ درست در حساس‌‌ترین مقطع فصل رخ داده است، زمانی که کهکشانی‌ها با دو امتیاز فاصله نسبت به بارسلونای صدرنشین، برای تصاحب عنوان قهرمانی لالیگا رقابتی شانه به شانه با کاتالان‌ها دارند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم این هفته باید از اتلتیکومادرید پذیرایی کنند.


ویدیو مرتبط :
سپری شدن دوران مصدومیت لوكا مودریچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: مصدومیت رونالدو جدی نیست


سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت ستاره پرتغالی تیمش جدی نیست.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی بر این باور است که مصدومیت کریستیانو رونالدو از ناحیه همسترینگ جدی نیست. رونالدو در تساوی یک بر یک شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت سوپرجام اسپانیا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

در حالی که به آزمایش‌ها و معاینات بیشتری برای تشخیص میزان مصدومیت وی نیاز است، آنچلوتی اظهار داشت: او احساس ناراحتی کرد و ما فردا شرایط وی را ارزیابی می‌کنیم. ظاهرا مصدومیت او جدی نیست.

جیمز رودریگوئز که جانشین رونالدو شد، توانست بازی را تحت کنترل تیم میزبان درآورد و در دقیقه 81 گل این تیم را به ثمر برساند اما رائول گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

آنچلوتی بر این باور است که یک عملکرد مشابه در دور برگشت می‌تواند برای قهرمانی رئال کافی باشد. وی ادامه داد: اتلتیکو برای دور برگشت برتری دارد زیرا ما باید حالا در ویسنته کالدرون گل بزنیم. اگر مثل این مسابقه بازی کنیم، قهرمان سوپرجام خواهیم شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: تیم عالی بازی کرد. در نیمه اول از سرعت بالایی برخوردار نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. با پرس تیم مقابل کنترل بازی را در دست گرفتیم. هافبک‌های ما واقعا عالی کار کردند.

وی اضافه کرد: ما روی گلی که روی یک توپ از دست رفته خوردیم، دچار اشتباه شدیم. به خوبی جلوی دروازه را پوشش ندادیم و ایکر هیچ شانسی برای مهار توپ در آن شرایط نداشت زیرا بازیکنی که گل زد درست جلوی او قرار داشت.