سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

قابل توجه خانمهای عاشق پیشه



مشاوره قبل از ازدواج,روابط زناشویی

این توصیه ها را یک مشاور روانشناس برای آن دسته از خانمهای عاشق پیشه مطرح کرده است که با هر ترفندی سعی میکنند مرد مورد علاقه شان را به سوی خود جلب کرده و کاری کنند تا وی از آنها خواستگاری کند. بهتر است این مطلب را با دقت بخوانید و به توصیه های آن عمل کنید.

-وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد.اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.

-دست از بهانه گیری برای یک مرد و رفتار او بردارید.

-هیچوقت خودتان را برای رابطه ای که ارزشش را ندارد تغییر ندهید.

-رفتار آرامتر همیشه بهتر است.

-قبل از اینکه بفهمید واقعاً چه چیز خوشحالتان می کند، با کسی ارتباط برقرار نکنید.

-اگر رابطه تان به این خاطر که مردتان آنطور که لیاقتش را دارید، با شما رفتار نمی کند، به اتمام رسید، هیچوقت سعی نکنید که با هم دو دوست معمولی باشید.

-یک دوست هرگز با دوست خود بدرفتاری نمی کند.

پاگیر نشوید. اگر فکر می کنید که شما را در حالت تعلیق نگه داشته است، مطمئن باشید که حتماً اینکار را کرده است.

-هیچوقت به خاطر اینکه فکر می کنید گذر زمان ممکن است اوضاع را بهتر کند، در یک رابطه نمانید. ممکن است یکسال بعد به خاطر اینکار از خودتان عصبانی شوید، چون اوضاع هیچ تغییری نکرده است.

-تنها کسی که در رابطه می توانید کنترلش کنید، خودتان هستید.

-از مردانی که پیش از ازدواج تقاضای رابطه جنسی میکنند دوری گزینید.

-برای رفتاری که با شما دارد، حد و مرز بگذارید.

-اگر چیزی ناراحتتان می کند، حتماً با او درمیان بگذارید.

-هیچوقت اجازه ندهید، طرفتان همه چیزتان را بداند. ممکن است بعدها بر ضد شما از آن استفاده کند.

-شما نمی توانید رفتار هیچ مردی را تغییر دهید. تغییر از درون ناشی می شود.

-هیچوقت نگذارید احساس کند او از شما مهمتر است.حتی اگر تحصیلات یا شغل بهتری نسبت به شما داشته باشد. او را به یک بت تبدیل نکنید.

-او فقط یک مرد است، نه چیزی بیشتر، و نه کمتر.

-اجازه ندهید مردی هویت و وجود شما را توصیف کند.

-هیچوقت مرد کس دیگری را هم قرض نگیرید.اگر به کس دیگری خیانت کرد، مطمئن باشید که به شما هم خیانت خواهد کرد.

-مردها طوری با شما رفتار می کنند که خودتان اجازه می دهید رفتار کنند.

-همه مردها بد نیستند.

-نباید فقط شما همیشه انعطاف از خودتان نشان دهید.هر مصالحه ای دو جانبه است.

-بین از دست رفتن یک رابطه و شروع یک رابطه جدید، به زمانی برای ترمیم و التیام نیاز دارید.قبل از شروع کردن یک رابطه تازه، مسائل قبلیتان را باید به کل فراموش کنید.

-هیچوقت نباید دنبال کسی باشید که مکمل شما باشد. یک رابطه از دو فرد کامل تشکیل می شود. دنبال کسی باشید که مشابهتان باشد نه مکملتان.

-شروع رابطه و قرار ملاقات با اشخاص مختلف جهت یافتن بهترین فرد خوب است. نیازی نیست که با هر کس که دوست می شوید همان فرد موردنظر شما برای ازدواج باشد.

-کاری کنید که بعضی وقت ها دلش برایتان تنگ شود. وقتی مردی همیشه بداند که کجا هستید و همیشه در دسترسش باشید، کم کم نادیده تان می گیرد.

-هیچوقت به مردی که همه آن چیزهایی که از رابطه می خواهید را به شما نمی دهد، به طور کامل متعهد نشوید.

-این مطالب را برای بقیه خانم ها هم مطرح کنید.بااینکار لبخند به لبان بعضی ها می آورید، بعضی ها را درمورد انتخابشان به فکر می اندازید و خیلی های دیگر را هم آماده می کنید.

-می گویند یک دقیقه طول می کشد که یک فرد خاص را پیدا کنید، یک ساعت طول می کشد که او را تحسین کنید، یک روز تا دوستش بدارید و یک عمر تا فراموشش کنید.
منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
قابل توجه خانمهای ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد زن نما، پسران عاشق پیشه را نقره داغ می كرد



 

كلاهبرداری,كلاهبرداری از زنان

 

مردی كه در فضای اینترنت خود را دختر معرفی و پس از ارتباط اینترنتی با پسران جوان، از آنها كلاهبرداری می كرد، تحت تعقیب پلیس فتای تهران قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه ای تهران از دختری جوان به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد. با تشكیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد.

شاكی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم. پس از مدتی با او ـ كه ادعا می كرد خانواده سرشناس و پولداری دارد ـ دوست شدم و ارتباطمان از طریق اینترنت ادامه یافت. چند بار از او خواستم همدیگر را ملاقات كنیم، اما خواسته ام را نمی پذیرفت.

وی اضافه كرد: دختر مورد علاقه ام با ادعای این كه خانواده اش به دوستی اینترنتی اهمیت نمی دهند، از من خواست مدتی صبر كنم تا مقدمات ملاقات مرا با خانواده اش فراهم كند. در این مدت او به عناوین مختلف از من پول می خواست و من هم پول ها را به یك شماره حساب واریز می كردم. شاكی یادآور شد: به خاطر علاقه ای كه به دختر جوان پیدا كرده بودم، به خواسته هایش عمل می كردم تا این كه از هفته گذشته ارتباط اینترنتی او یكباره با من قطع شد. پس از چند روز یك پیام اینترنتی از او دریافت كردم مبنی بر این كه خوب فریبم را خوردی و پول هایت را از دست دادی. همان جا متوجه شدم دختر جوان شیاد بوده است.

 

شكایت ها یكی پس از دیگری

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این كه چند مرد جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس فتای آگاهی تهران، شكایت های مشابهی را مطرح كردند.

با تحقیق از شاكیان معلوم شد، همگی آنها پس از آشنایی اینترنتی با یك دختر جوان، از سوی او فریب خورده و مورد كلاهبرداری قرار گرفته اند.

 

زن كلاهبردار، مرد از آب در آمد!

در ادامه بررسی های پلیسی معلوم شد فردی كه با شاكیان مرد در فضای اینترنت ارتباط دوستی برقرار و از آنها كلاهبرداری كرده، یك مرد بوده كه با معرفی خود به عنوان یك دختر جوان، آنها را به دام انداخته است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند متهم فراری با مدارك جعلی در یكی از بانك های جنوبی تهران حساب پس انداز افتتاح كرده و از شاكیان می خواسته پول ها را به آن حساب واریز كنند. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جستجو برای دستگیری كلاهبردار زن نما ادامه دارد..../ جام جم آنلاین