سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بیماری قضاوت را محکوم و حبس کنید!


کسانی که دیگران را قضاوت می کنند، درباره خودشان خیلی بی رحم تر عمل می کنند. کسانی که به اندازه کافی نسبت به خودشان احساس خوب دارند این خوبی را در دیگران هم می بینند. قبل از اینکه به قضاوت کردن درباره دیگران خاتمه دهید اول از قضاوت کردن درباره خودتان دست بکشید.

دیپاک چوپرا، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل، می گوید: «از قضاوت کردن درباره دیگران دست بکش تا آرامش را تجربه کنی.» اما چگونه می توان دست از قضاوت دیگران کشید؟ با تمرین و آگاهی می توان قضاوت کردن درباره دیگران را کاهش داد و افراد را همان طور که هستند قبول کرد و پذیرفت.

 مورد قضاوت قرار گرفتن همان قدر که برای خودمان ناخوشایند است، برای دیگران هم ناخوشایند و آزاردهنده است. متوقف کردن قضاوت درمورد دیگران و جایگزین کردن آن با پذیرفتن برای دو طرف التیام بخش است و با یادگرفتن این مهارت هم قضاوت کننده سبک می شود، هم قضاوت شونده آرام می گیرد و روابط بین افراد شکوفا می شود.

فراموش نکنید خیلی از اوقات قضاوت کردن و انتقادکردن جزو عادت های فرد می شود. پیدا کردن راه های عشق ورزیدن و پذیرفتن می تواند جای راه های قدیمی را در روابط بگیرد و یک عادت جدید شود.


ویدیو مرتبط :
خبر فوری (آقازاده(م-ه ) به 15 سال حبس محکوم شد )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متجاوز به عنف تنها به 7 سال حبس محکوم شد!!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محكومیت یك متجاوز به عنف در آمریكا به 7 سال حبس

یك مرد 53 ساله در ایالت كالیفرنیای آمریكا به جرم تجاوز به یك دختر بچه، فقط به تحمل هفت سال حبس محكوم شد.

ایسنا: جورج كلارك در دادگاه شهر ساراتوگا به دلیل تجاوز به دختری كه كمتر از 15 سال سن داشته در 17 آگوست گذشته مجرم شناخته شده و به حكم قاضی دادگاه این شهر به اشد مجازات یعنی هفت سال زندان محكوم شده است.

وی پس از وقوع جرم متواری شده بود كه پلیس در نهایت توانست او را دستگیر كند.

به گزارش پایگاه اینترنتی تایمز یونین، وی همچنین پس از آزادی‌اش به مدت 10 سال تحت كنترل و مراقبت خواهد بود و به عنوان یك متجاوز باید جریمه بپردازد.

كلارك در جلسه دادگاهش در 27 فوریه به جرم خود اعتراف و تایید كرده بود كه یك دختر بچه كمتر از 15 سال را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است./ایسنا