سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

استقبال از غرفه شهر سلامت سیب در کنگره قلب وعروق


اساتید،پزشکان و شرکت کنندگان در شانزدهمین کنگره بیماری های قلب و عروق ضمن بازدید از غرفه شهر سلامت سیب، با بخش های مختلف و کاربری های گوناگون این پروژه ملی آشنا شدند.

صبح بخیر : شانزدهمین کنگره بیماری های قلب و عروق با حضور استادان،متخصصان،پزشکان، نمایندگان مختلف جامعه پزشکی و اصحاب رسانه، شماری از پزشکان خارجی و خانم دکتر ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار گردید.
پزشکان متخصص و شرکت کنندگان در کنگره با حضور در غرفه شهر سلامت سیب درباره چگونگی مشارکت و همکاری با این پروژه ملی و نیز خدمات و امکانات پیش بینی شده در کلینیک درمانی کوهستانی سیب سوالاتی را مطرح و  پاسخ های لازم را دریافت کردند.
شهر سلامت سیب نخستین کلینیک درمانی کوهستانی کشور است که در حد فاصل اتوبان دماوند به فیروزکوه و در منطقه ای مرتفع و جذاب با چشم انداز سد نم رود قرار گرفته و طی یک برنامه زمان بندی شده اجرای این پروژه عظیم آغاز خواهد شد.
مدیران و کارشناسانی که در زمینه تجهیزات پزشکی و تولید داروهای مختلف فعالیت می کنند ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه جذاب و منحصر به فرد برای هرگونه همکاری، سرمایه گذاری و مشارکت مادی و معنوی در این پروژه بزرگ ملی اعلام آمادگی کردند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلینک کوهستانی سیب، آب و هوای پاک و محیط سالم و آرام بخش می باشد که شرایطی مناسب برای درمان بیماران مختلف و بهبود وضعیت روحی و جسمی آنها ایجاد خواهد  کرد.
شهر سلامت سیب بخشی از پروژه عظیم دهکده سیب است که در سه سایت شامل دهکده هیجانی می باشد. ضمن این که این دو سایت عظیم با تله کابین به طول 9 کیلومتر به شهر سلامت سیب متصل خواهد شد که این تله کابین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
شهر سلامت سیب بجز بیمارستان و کلینیک کوهستانی، یک مرکز همایش های بین المللی، رستوران ملل، کمپین تیم های ورزشی، حیات وحش و دهکده اقامتی و ویلایی در دسترس هموطنان عزیز قرار خواهد گرفت.

استقبال از غرفه شهر سلامت سیب در کنگره قلب وعروق      استقبال از غرفه شهر سلامت سیب در کنگره قلب وعروق


ویدیو مرتبط :
استاد هاشمی متخصص قلب وعروق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میوه ای مفید برای سلامت قلب و عروق



 

 

میوه ای مفید برای سلامت قلب و عروق

 

این میوه سرشار از پتاسیم و منیزیم است كه برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است.


گیلاس حاوی ویتامین C است كه در حفظ سلامت پوست، افزایش قدرت ایمنی، تشكیل بافت پیوندی و سلامت اعصاب نقش مؤثری دارد.


گیلاس جزء میوه‌های كم كالری محسوب می‌شود و سرشار از پتاسیم و منیزیم است كه برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است. مصرف گیلاس و سایر میوه‌های تازه كه حاوی مقدار زیادی آب است، موجب حفظ سلامت بدن می‌شود.


تمام واكنش‌هایی كه در بدن صورت می‌گیرد، در حضور آب است. آب برای حفظ سلامت پوست بسیار مفید است و از بروز یبوست پیشگیری می‌كند، حتی موجب درمان یبوست می‌شود.
اگر افراد نتوانند آب بنوشند می‌توانند، از موادی كه دارای آب زیاد هستند، مثل میوه‌ها و سبزی‌ها به مقدار زیاد استفاده كنند كه از این طریق آب به بدنشان می‌رسد.


گیلاس و میوه‌‌ها سرشار از فیبر هستند و برای حفظ سلامت و پیشگیری از سرطان می‌تواند، مفید باشد. همچنین در حفظ سلامت قلب - عروق و تعادل گردش خون بسیار مؤثر است و از یبوست پیشگیری می‌كند.