گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند


قطعا بسیاری از گردشگران و افرادی که به سفر علاقه مند هستند، نام جزایر قناری را شنیده اند. و در صورت امکان، آن را در فهرست مقاصد بعدی خود قرار داده اند.

وب سایت 118سفر: قطعا بسیاری از گردشگران و افرادی که به سفر علاقه مند هستند، نام جزایر قناری را شنیده اند. و در صورت امکان، آن را در فهرست مقاصد بعدی خود قرار داده اند. این جزایر جزء نقاط بسیار زیبای این کره ی خاکی است که اطلاعات بیشتر آن در زیر می آید. ولی جالبترین نکته در این مورد شاید همان نام آن باشد که به قناری معروف شده است ولی اثری از قناری در آن نیست!

 جزایر قَناری مجمع‌الجزایری است مرکب از هفت جزیره در اقیانوس اطلس، نزدیک به ساحل مراکش و یکی از ۱۷ منطقه خودمختار اسپانیا است. پایتخت آن لاس پالماس است. این جزایر هفت گانه عبارتند از : تنه ریف، گرن کاناریا، لانزاروته، لاپالما، لاگومرا، ال هیرو و فوئه رته ونتورا

1.بازدید از Loro Parque

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

Loro Parque یکی از بهترین پارک های حیوانات در تمامی دنیا می باشد. این پارک مساحتی در حدود 13.5 هکتار دارد و در تنه ریف واقع شده است. تنوع حیوانات و پرندگان موجود در این جزیره و پارک مثال زدنی می باشد. به گفته ی بسیاری این پارک بهشت طوطی ها تلقی می شود و تا به حال بیش از 40 میلیون بازدید کننده داشته است.



2.بازدید از پارک Siam

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

این پارک جزء یکی از بهترین پارک های آبی دنیا می باشد و در سال 2016 به عنوان بهترین پارک آبی دنیا در رتبه ی اول منتخبان سایت معتبر تریپ ادوایزر ایستاد. این پارک آبی زیبا همواره از یک معماری تایلندی بهره می برد که زیبایی خاصی به این محل بخشیده است. برای بازدید از این پارک حداقل به سه ساعت زمان نیاز دارید. مساحت 18.5 هکتاری این مکان، باعث شده انواع تفریح و سرگرمی های متنوع در این مکان برای گردشگران مهیا گردد.



3.استراحت مطلق در سواحل Gran Canaria

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

Gran Canaria که به عنوان دومین جزیره ی پر تردد در بین جزایر قناری شناخته می شود دارای سواحل رنگین و بسیار زیبایی می باشد که استراحت و شنا و تفریح در این سواحل، جزئی جدایی ناپذیر از سفر شما به این مناطق خواهد بود. به عنوان مثال می توان به ساحل Maspalomas و Playa del Inglés اشاره کرد که شن های روان و بسیار طلایی را در خود جای داده اند. سایر سواحل San Agustin، Ocean Beach، Amadores و ... هستند.



4.بازدید از Palmitos Park
جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

این پارک زیبای گیاه شناسی بیست هکتاری، امروز باغ وحش زیبایی نیز در دل خود جای داده است که بازدید از این مکان را به مانند زدن دو نشان با یک تیر می نماید. هم می توانید از انواع گیاه ها و گل های موجود دیدن کنید و با آنها آشنا شوید و در دل طبیعت زیبا کلی عکس بگیرید و هم از باغ وحش مجهز آن نهایت بهره را ببرید و اوقات خود را سپری کنید. این پارک نیز بر روی جزیره ی Gran Canaria واقع شده است.



5.تجربه تورهای کوه آتشفشانی Teide

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

این کوه آتشفشانی که در قسمت تنریف جزایر قناری واقع شده است، یکی دیگر از جاهایی است که می توانید از آن دیدن کنید. این کوه آتشفشانی 3718 متر ارتفاع دارد و به همین دلیل به عنوان مرتفع ترین نقطه اسپانیا شناخته می شود و دقیقا به همین دلیل هم توریست های زیادی از آن دیدن می کنند.

همچنین این کوهستان به عنوان سومین کوهستان مرتفع آتشفشانی دنیا نیز شناخته می شود. اطراف این کوه تورهای درمانی برای استفاده از آب های معدنی برگزار می شود که طرفداران بی شماری دارد.



6.بازدید از Fundacion Cesar Manrique

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

اینجا خانه ی یکی از هنرمندان مشهور اسپانیایی می باشد که همواره به دلیل خلق آثار هنری متنوع، توانسته است به یکی دیگر از جاذبه های جزایر قناری تبدیل شود.



7.بازدید از پارک استوایی Guinate

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

این پارک در جزیره ی Lanzarote واقع شده است و یکی دیگر از جاذبه هایی است که می توانید از آن دیدن کنید. شهرت اصلی این پارک بیشتر به خاطر وجود پنگوئن ها می باشد و محلی برای نگه داری پنگوئن ها و همچنین انواع نمایش آن ها می باشد. بیش از 1330 گونه ی جانوری در این پارک وجود دارند.

لازم به ذکر است که روزانه شش بار نمایش طوطی ها نیز در این پارک برگزار می شود.



8.تور های دریانوردی در سواحل Papagayo

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

قایقرانی و تورهای دریانوردی در جزایر قناری یکی دیگر از تفریحاتی هست که می توانید انجام دهید. آب های روان و مکان هایی بکر برای شنا و دریانوردی، باعث رونق تورهای دریانوردی در این منطقه شده است. در اکثر تورها وعده های غذایی به طور کامل سرو می شود.

همچنین بازدید از جزایر کوچک نیز در برنامه ی این تور ها می باشد.



9.تفریحات آبی در جزایر قناری

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

شاید بتوان جزایر قناری را یکی از ایده آل ترین نقاط کره ی زمین برای تفریحات آبی و غواصی و ورزش های مرتبط با آن دانست. در جزایر Lanzorate، Corralejo، Puerto Del Carmen، Adeje شرکت ها و کارگزاران مختلفی برای انجام تفریحات آبی از قبیل غواصی و پاراسیلینگ و غیره وجود دارند که می توانید از آن ها بهره برید.



10. بازدید از Santa Cruz در La Palma

جزایر قناری، بهشتی که شما را جوان می‌کند

Santa Cruz در دارای مناظر زیبایی برای پیاده روی و همچنین قصر ها و خانه هایی بزرگ می باشد که استراحت گاه و مکانی مناسب برای بازدید می باشد. انواع کلیسا های اسپانیایی در کنار خانه هایی که قدمت آن ها به قرن شانزدهم و هفدهم می رسد، از اینجا، یک جاذبه گردشگری ساخته است.


ویدیو مرتبط :
آواز زیبای قناری وحشی جزایر قناری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قناری روی بام، ترفند جوان آزارگر



 

  قناری روی بام، ترفند جوان آزارگر

 

این جوان ۱۹ ساله به بهانه آوردن قناری اش از پشت بام منازل مردم به خانه هایشان راه می یافت تا نیت شیطانی خود را عملی كند.

دستگیری این متهم هنگامی در دستور كار كارآگاهان اداره ۱۶ آگاهی تهران قرار گرفت كه ۱۱ بهمن سال گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی از وی شكایت كرد.

 

● مقاومت زن جوان، متهم را ناكام گذاشت

زن شاكی در تشریح ماجرای حادثه به پلیس گفت: روز حادثه در خانه ام در محله نواب تهران تنها بودم كه زنگ در به صدا درآمد.

پس از باز كردن در با پسر جوانی روبه رو شدم كه مدعی بود همسایه مان است و قصد دارد از بام خانه مان قناری اش را كه از قفس فرار كرده، بگیرد.

زن شاكی یادآور شد: با اعتماد به پسر جوان، اجازه دادم تا وارد ساختمان شود. هنوز دقایقی از ورود او به خانه نگذشته بود كه جوان غریبه چاقو به دست به سویم حمله ور شد و با تهدید به مرگ، قصد آزار و اذیت مرا داشت كه در مقابل خواسته شیطانی اش مقاومت كردم و جیغ زنان از همسایه ها كمك خواستم كه مرد جوان دستپاچه شد و مرا به كناری انداخت و با سرقت پول و گوشی تلفن همراه من سراسیمه از خانه متواری شد و همسایه ها هم نتوانستند او را دستگیر كنند.

در پی شكایت این زن، ماموران با اطلاعاتی كه از او به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از دزد شرور پرداختند و جستجو برای یافتن او آغاز شد.

 

● ۲ زن در دام مرد شرور

در حالی كه تحقیقات در این باره ادامه داشت، پلیس دریافت از اوایل امسال یك زن و دختر جوان هم با حضور در اداره ۱۶ آگاهی تهران شكایت های مشابهی ارائه كرده اند.

كارآگاهان در بررسی پرونده این سه زن پی بردند همگی در دام یك نفر گرفتار شده اند و تصاویر رایانه ای از دزد شرور با هم مطابقت دارد.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

 

● ردپای متهم در ۲ پرونده دیگر

كارآگاهان كه احتمال می دادند متهم فراری مرتكب جرایمی مشابه شده باشد، به بررسی پرونده های مشابهی كه در كلانتری های تهران تشكیل شده بود، پرداختند كه مشخص شد ۲ شكایت مشابه در كلانتری های ۱۰۸ نواب و ۱۱۹ مهرآباد تهران در جریان بوده كه پس از دستگیری متهم، او با جلب رضایت شاكیان از زندان آزاد شده است.

كارآگاهان با اطلاع از موضوع و تطبیق تصویر وی با تصویر متهم تحت تعقیب پلیس متوجه شدند تصاویر متعلق به یك نفر است؛ بنابراین با شناسایی محل زندگی متهم حوالی پاسگاه نعمت آباد، آن محل را محاصره كردند، اما خبری از متهم نبود و جستجوها برای دستگیری وی ادامه یافت.

 

● دستگیری و اعتراف

عاقبت اوایل شهریور ماه ماموران سرنخ هایی را به دست آوردند كه نشان می داد متهم به خانه اش بازگشته است.

بنابراین با اعزام به محل فوق، متهم را در حال خروج از خانه دستگیر كردند. پس از انتقال متهم ۱۹ ساله به نام رضا به اداره ۱۶ آگاهی تهران، وی در بازجویی خود را بی گناه دانست تا این كه پس از چند هفته در مواجهه با شاكیان پرونده به جرم خود اعتراف كرد.

رضا ـ متهم ـ با تشریح نقشه های شیطانی اش برای بانوان به پلیس گفت: با تردد در محله های نواب، سه راه جمهوری، مهرآباد و میدان منیریه تهران با اطمینان از این كه صاحبخانه تنهاست، زنگ در خانه اش را به صدا درمی آوردم و به بهانه آوردن قناری ام از پشت بام به منازل آنها راه می یافتم و با تهدید چاقو قصد آزار و اذیت آنها را داشتم، ولی آنها در مقابل نیت شوم من مقاومت می كردند.

متهم یادآور شد: از ترس دستگیری توسط همسایه ها اغلب آنها را رها كرده و با سرقت طلا، پول، تلفن همراه و اموال قیمتی فرار می كردم.... / گزارش : جام جم آنلاین