متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - چهارشنبه 15 آذر 1391



ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 15 آذر 1391

بز

فال روزمتولدین فروردین: با اینكه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس كنید كه اتفاقاتی دارد می‌افتد كه نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌كنند. اما به این معنی نیست كه شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است كه دلواپس این هستید كه مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی كه برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نكنید كه با تلاش و كوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع كنید!

گاو

فال روزمتولدین اردیبهشت: الان زمان این است كه با همكاران‌تان تصمیم بگیرید كه توان تان را با هم روی یك كار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این كار گروهی بهتر و سودمندتر از این است كه هر كس بخواهد كار خودش را بكند و كاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ كدامتان سودی ندارد. توجه كنید كه در كار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید كه نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید كه از كجا شروع كنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روزمتولدین خرداد: سیاره حاكم شما عطارد، امروز به خاطر اینكه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل كارتان پیغامی ‌گرفتید كه شما را آشفته و ناراحت كردسعی كنید كه آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا كارها را خراب‌تر نكنید. در عوض، اجازه دهید كه این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید كه دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشكار كنند. پس عجله نكنید!

خرداد
خرچنگ

فال روزمتولدین تیر: ممكن است این روزها از اینكه نگران و مضطرب باشید از اینكه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی كنید یا عقل تان؛ حقایق یك طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی كه امروز دریافت می‌كنید محكم و مورد اعتماد نیستند. ممكن است آنچه كه فكر می‌كنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممكن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد كنید. مطمئن باشید كه غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌كند.

تیر
شیر

فال روزمتولدین مرداد: شما می‌توانید هیجان نشاطی را كه دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس كنید، كه نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌كند. معمولا، شما می‌خواهید كه به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی كار كرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یك دعوت جالب توجه ایستادگی كنید. در نهایت، بهتر آن است كه كاری غیر ازكارهای معمولی انجام دهید كه اجازه نمی‌دادند شما كمی ‌تفریح كنید.

مرداد

فال روزمتولدین شهریور: شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید كه برای‌تان سخت است كه بخواهید همه آنها را جمع و جور كنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی كه فكر می‌كنید چه باید بكنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید كه راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینكه مجبور می‌شوید كه به محض اینكه خواستید كارتان را شروع كنید افكارتان را تغییر دهید. بهتر است كه كمی ‌این احساس تعهدتان را كنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

شهریور

ترازو

فال روزمتولدین مهر: حتی اگر امروز یك قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممكن است اتفاقاتی برایتان بیفتد كه مجبور شوید آن را به وقت دیگری موكول كنید. شاید شما مسئول باشید كه كارهای بیشماری را در اندك زمان یانجام دهید، اما ممكن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین كاری كه می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌كنند.

مهر
عقرب

فال روزمتولدین آبان: افكار عالی و آرمانی‌تان امروز ممكن است كه مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فكر نكنید كه هیچ كاری را درست انجام نداده‌اید. این ممكن است به خاطر این باشد كه شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و كاری به این ندارید كه در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست كه بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

آبان

کماندار

فال روزمتولدین آذر: شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید كه در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌كنید. حل كردن این مشكل ممكن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید كه ممكن است همین مشكل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینكه دنبال یك راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی كنید یك راه پیدا كنید كه شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

آذر
بز

فال روزمتولدین دی: امروز ممكن است به احساسی دست پیدا كنید كه شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی كه تا به امروز فكر می‌كردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا كه احتمال آن می‌رود كه طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است كه حالا از غریزه‌تان كمك بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری كنید.

دی
آبگیر

فال روزمتولدین بهمن: عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌كند كه پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اكنون به افكارتان اعتماد كنید؛ به خاطر اینكه قادر نیستید كه تشخیص دهید كدام درست و كدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده كنید كه درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است كه دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیك‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی كه هوا برای‌تان صاف و یك‌دست شود صبر كنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روزمتولدین اسفند: این خیلی گیج كننده است كه ندانید به چه كسی می‌توانید اعتماد كنید. توانایی ترسیم شما ممكن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه كه شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌كند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌كنید كه مجبور هستید كه راهی را انتخاب كنید كه فكر می‌كنید به سختی شما را درگیر می‌كند. چند روزی صبر كنید تا بفهمید كه چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینكه بخواهید یك راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه -16 آذر 1390-ساعت 16:15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - چهارشنبه 01 آذر 1391



ماه تولد

فال روزانه - چهار شنبه 01 آذر 1391    

بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما با كارهای زیادی مواجه هستید و كار سخت شما ممكن است مقداری خسته كننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود كه هیچ كاری انجام نشود، و شما تا زمانیكه وظایف تان را كاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار كه تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یك جایزه جالب توجه است.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: ممكن است امروز وظایف خانوادگی به شكل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فكر می‌كردید كه مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید كه خرده كارهای زیاد دیگری هستند كه انتظار شما را میكشند. یك مقدار تمركز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه كه انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر كاری را كه فكر می‌كنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینكه شروع به انجامش كنید خاتمه دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: ممكن است شما امروز احساس كنید اگر زمان را نگه دارید، با كمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق كنید كه طبق روش شما عمل كنند. در عوض، شما نیاز دارید كه خودتان را سازگار با آنها  كنید حتی اگر تغییر كردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده كنید كه اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید كه غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: وضعیت مالی شما چنین است كه اگرفرصتی پیش بیاید كه بخواهید  ساعات كاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را كه امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یك پروژه جدی باشد یا یك كار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یك منظره شاداب می‌دهد و به شما این امكان را می‌دهد كه بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است احساس كنید كسی مانع راه شما است، اما عجیب اینكه این مانع می‌تواند بسیار كمك كننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان كار كردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اكنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت كنونی شما متمركز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینكه دارید به قدر كافی به خودتان خوش می‌گذرانید. كار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز ممكن است نزدیك ترین دوست شما، شما را به خوبی درك نكند. شما نمی‌توانید امروز این كار را آسان تر كنید چرا كه مایل نیستید هر چیزی را كه لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌كنید كه زندگی تان را از همین هم كه هست پیچیده تر كنید، شاید این به خاطر این باشد كه شما می‌ترسید كه برای دیگران دشوار باشد كه حرف‌های شما را گوش كنند. هنوز هم، اگر یك اقدام حساب شده بكنید ممكن است به بهترین نحو ممكن خوب به هدف تان برسید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: ممكن است اخیرا فرصت هایی را  با بی‌تصمیمی ‌غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده كه بتوانید  شغلی كه بتواند آینده شما را تضمین كند را با اقتدار كامل دنبال كنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از كار بیندازد و شما نگران هستید كه آنها شما را غرق كنند. فقط بهترین كاری كه می‌دانید درست است  انجام دهید و بعد اجازه دهید كه بهترین نتایج ممكن را به دست آید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر چه نقش شما در دنیای بیرونی است، ممكن است امروز بترسید كه حد و مرز خود را  هنوزمشخص نكرده باشید. شما مایل هستید كه بر تشویش‌های شغلی خود  بوسیله تفسیر كردن كمبودها و شكست هایتان غلبه كنید. از زمانیكه خورشید به نشان شما برای ماه بعدی بازگشت، متاسف نباشید كه با بزرگ فكر كردن وحتی بزرگ تر عمل كردن می‌توانید بر مشكلاتتان غلبه كنید. طرح‌های بزرگ می‌تواند واقعا كلید رسیدن شما به موفقیت باشد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: با وجود اینكه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید كه امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حركت كرده است، ‌كه شما را كمك كند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تكرار كردن همه توجیهاتی كه شما دارید كه بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید كه بگویید بله.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما ممكن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید كه كار دشوار و  ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه كنید. كیوان، ‌اكنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌كند. به جای فرار كردن از كارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید كه در قلب‌تان چه می‌گذرد.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند:‌ شما ممكن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه كه در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشید. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا كنید. پس مجبور نیستید كه دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممكن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود  تمركز كنید  به جای اینكه از اهداف كوتاه مدتی كه زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.

اسفند