متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

عارف رای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق انداخت/ امیدواریم مشارکت مردم به ۷۵ درصد برسد



اخبار انتخابات،انتخابات مجلس,نامزد انتخابات مجلس دهم

نامزد انتخابات مجلس دهم رای خود را به صندوق انداخت.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در انتخابات و دادن رای به حسینیه جماران رفت.

محمدرضا عارف در ساعات اولیه صبح روز جمعه هفتم اسفند با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را برای انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که انتظار مردم از نمایندگان مجلس چیست؟ گفت: مردم تکلیف خودشان را خوب می‌دانند و باید بدانیم مردم از ما چه انتطاری دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: مردم انقلاب را از خودشان می‌دانند که در همین راستا است که در ابتدای ساعات اولیه انتخابات صف‌های طولایی تشکیل داده که انتظار این را نداشیم.

عارف در پاسخ به سوالی درباره اینکه افرادی که  انتخاب نمی‌شوند وظیفه‌شان چیست؟ تصریح کرد: قبل از انتخابات رقابت است که باید اخلاق در آن رعایت شود. اما پس از انتخابات باید رفاقت شکل بگیرد و افرادی که انتخاب نشدند به دنبال دغدغه‌های مردم باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه پیام حضور مردم در انتخابات چیست؟ گفت: با توجه به شرایط منطقه و با توجه به حماسه 92 قابل پیش‌بینی بود که مردم در انتخابات حضور داشته باشند و امیدواریم که مشارکت به75 درصد برسد.

اخبار انتخابات - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد رای خود را در صندوق انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف رای خود را به صندوق انداخت/ رای من به جمهوری اسلامی خواهد بود



محمدرضا عارف,انتخابات

عارف رای خود را به صندوق انداخت/ رای من به جمهوری اسلامی خواهد بود

محمدرضا عارف با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

محمد رضا عارف که در آخرین روزهای تبلیغات از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد با حضور در حسینیه ارشاد و انداختن رای خود به صندوق، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

بنا به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف کاندیدا‌ی انصرافی یازدهمین دور ریاست جمهوری پس از رای دادن اعلام کرد که رای من به جمهوری اسلامی خواهد بود.

عارف در جمع خبرنگاران در مورد لزوم حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌از آنجا که پایه نظام جمهوری اسلامی بر دموکراسی و رای مردم است، لازم است که مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند./خبرآنلاین