متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

شوخی جالب گروه پالت با صدا و سیما!


گروه موسیقی پالت، شب ۲۸ دی ماه مقابل دوربین برنامه تلوزیونی «رادیو۷» شبکه آموزش، قطعه‌ای را با پانتومیم نواختن ساز، اجرا کرد که همین موضوع باعث شده است تا کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازند.

موسیقی ایرانیان: گروه موسیقی پالت، شب ۲۸ دی ماه مقابل دوربین برنامه تلوزیونی «رادیو۷» شبکه آموزش، قطعه‌ای را با پانتومیم نواختن ساز، اجرا کرد که همین موضوع باعث شده است تا کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازند.

گروه موسیقی پالت برای به سخره گرفتن موضوع نشان ندادن ساز در مقابل دوربین صدا و سیما با اینکه نمی‌توانستند سازهای خود را نشان دهند و نوازندگی کنند، وانمود کردند که ساز در دست دارند و با اجرای پانتومیم نوازندگی، قطعه خود را اجرا کردند. نشان ندادن ساز موسیقی از شبکه‌های تلویزیونی موضوعی بوده که در سالهای اخیر با انتقاد شدید هنرمندان مواجه شده است، البته دیروز گروه آوای پارسیان در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما با همراهی سازهایشان به اجرای برنامه پرداختند که دوربین های سیما سازهای این نوازندگان را هم نشان داد.

در ادامه می توانید اجرای پالت را در «رادیو۷» دانلود کنید.


ویدیو مرتبط :
شوخی با صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف جالب صدا و سیما در سریال معمای شاه



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال معمای شاه

در قسمت دوم سریال معمای شاه ساخته محمدرضا ورزی، دکتر وزیری با بازی سعید نیکپور در حال خوشنویسی این بیت شعر است که " یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد"  آنهم در سال 1318زمانی که محمد رضا پهلوی ولیعهد ایران است.


اما شاعر این شعر معروف دکتر محمود اکرامی شاعر معاصران  است که در سالهای اخیر این شعر را  سروده است و بارها آن را در تلویزیون و محافل هنری و ادبی خوانده است.

اخبار فرهنگی - ایسنا