متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

سپاهان و فولاد زورشان به یکدیگر نرسید


بازی سپاهان و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا:  در آغاز هفته چهارم لیگ پانزدهم فوتبال ایران دو تیم سپاهان و فولاد به میزبان سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این بازی را ساسان انصاری مهاجم فولاد با ضربه سر به تور دروازه سپاهان چسباند و گل سپاهان را نیز عبدالله کرمی در دقیقه 67 به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

با این تساوی سپاهان 10 امتیازی و فولاد نیز 3 امتیازی شدند.


ویدیو مرتبط :
گله شیرها زورشان به یک کرگدن نرسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمد باغبانباشی به کادر فنی فولاد ماهان سپاهان پیوست



 

 

 

 

احمد باغبانباشی بازیکن تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان بانظر حسین افضلی سرمربی این تیم به کادر فنی این تیم پیوست.

باغبا نباشی که دو فصل پیش نیز به عنوان مربی با تیم فولاد ماهان همکاری داشت پس از دو فصل مجددا به عنوان مربی با فولاد ماهان همکاری خواهد داشت . البته در فصل قبل نیز باغبانباشی  به عنوان بازیکن همراه با  این تیم قهرمان اسیا و ایران شد.

باغبانباشی امیدواراست که با برگزاری یک بازی  تدارکاتی از سوی باشگاه فولاد ماهان به شکل رسمی ازدوران بازیگری بازنشسته شده و کفشهای خود را اویزان کند.