متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

ساموئل به دیدار افشارزاده می‌رود


هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال برای حل مشکل مالیاتی خود به دیدار مدیرعامل استقلال خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: جی لوئید ساموئل بازیکن ترینیداد و توباگویی و پیشین استقلال که به مدت یک سال برای پیکان بازی کرد، برای حل مشکل مالیاتی خود در دوران حضورش در استقلال فردا (شنبه) قصد دارد به دیدار بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی‌پوشان برود.

ساموئل به دلیل مشکل مالیاتی‌اش ممنوع‌الخروج شده و باید دید با توجه به مشغله کاری افشارزاده، می‌تواند مدیرعامل استقلال را ببیند یا نه.


ویدیو مرتبط :
مردان پیانو - مایکل به دیدار موتزارت می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده به دیدار وزیر ورزش می‌رود


مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد برای مشخص شدن وضعیت این باشگاه به دیدار وزیر ورزش و جوانان برود.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس لغو شد، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال قصد دارد برای مشخص شدن وضعیت این باشگاه به دیدار محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برود.

افشارزاده با تایید این خبر گفت: باید وضعیت باشگاه مشخص شود و بدانیم چه کاری انجام دهیم. به همین دلیل قصد دارم به دیدار وزیر ورزش بروم تا با او صحبت کنم.