متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

رامبد جوان: مهدی رحمتی با دوربین خندوانه غریبگی کرد/سعید معروف را به برنامه ام می آورم



اخبار,اخبار فرهنگی,رامبد جوان

مجری مطرح برنامه خندوانه از آوردن سعید معروف به برنامه اش خبر داد..

این روزها همه جا صحبت از برنامه تلویزیونی خندوانه است؛ برنامه‌ای طنز و شاد با اجرای رامبد جوان که نه تنها مردم عادی بلکه توجه اهالی ورزش را نیز به سوی خود جلب کرده است. موج حضور ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در خندوانه ما را بر آن داشت که با مجری این برنامه پربیننده تماس بگیریم. رامبد جوان هم به رغم مشغله فراوان کاری و ضبط برنامه خندوانه با گشاده‌رویی دقایقی پاسخگوی سؤالات‌مان شد.


آقای جوان چه شده كه بیشتر از فوتبالیست‌ها برای حضور در برنامه خندوانه دعوت می‌كنید؟
فقط فوتبالیست‌ها نیستند ما از ورزشكارانی مثل حمید سوریان هم دعوت كرده بودیم كه لطف كرد و مهمان برنامه خندوانه شد.

خیلی‌ها می‌پرسند چرا علی كریمی را دعوت نكردید كه اگر اشتباه نكنیم شما دعوت كردید و او نپذیرفت.
دوستانی كه كار هماهنگی مهمانان برنامه را انجام می‌دهند، تماس‌هایی برقرار كردند. خیلی دوست داریم علی كریمی و چهره‌های محبوب مردم مهمان برنامه‌ ما شوند. البته هنوز با علی كریمی به نتیجه نرسیدیم و... بنویسید ما از حضور او استقبال می‌كنیم.

سیدمهدی رحمتی هم مهمان خندوانه شد اما ظاهراً آنچنان كه باید و شاید این برنامه درنیامد... قبول دارید؟
به هر حال فضای استودیو و دوربین فضای خاص و عجیبی است. شاید رحمتی هم تحت‌تأثیر همین جو قرار گرفته باشد.

خود رحمتی هم گفت كه اهل شوخی و طنز نیست.
به نظرم بیشتر با دوربین خندوانه غریبگی كرد. شما به این حساب بگذارید.

ولی سیدمهدی رحمتی سال‌هاست با دوربین‌های مختلف تلویزیونی و خبرنگاران مصاحبه می‌كند و چندان با این فضا غریبه نیست!
گفتم كه نمی‌دانم چه شد ولی پشت صحنه مهدی رحمتی خیلی حوصله به خرج داد. ایستاد و با بچه‌ها عكس انداخت اما به نظرم روبه‌رو شدن با دوربین برنامه طنز خندوانه یكسری مهارت‌هایی را می‌طلبد.

از این دعوت خود كه پشیمان نشدید؟
(بلادرنگ) اصلاً و ابداً!

راستی شنیدیم سعید معروف هم به برنامه دعوت شده اما عذر خواسته است؟
باتوجه به موفقیت والیبال ایران خیلی‌ها در تماس با برنامه خواستار دعوت والیبالیست‌ها بودند و شما بنویسید ان‌شاءا... سعید معروف كاپیتان دوست‌داشتنی تیم ملی كشورمان هم به زودی به خندوانه می‌آید.

خداداد عزیزی هم كه بسیار شوخ‌طبع است. مهمان برنامه شما شد. از این برنامه می‌گویید.
(هول‌هولكی) ببخشید من باید بروم سر ضبط و بنویسید با خداداد عزیزی خیلی خوش گذشت!

اخبار فرهنگی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
رامبد جوان آوازخوانی آذری به همراه مهدی رحمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید قرارداد مترو با خندوانه/ احتمال حضور قالیباف در برنامه رامبد جوان



اخبار,اخبار اجتماعی ,برنامه خندوانه

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، گفت: قرارداد مترو با برنامه «خندوانه» یک قرارداد قانونی و رسمی است و احتمال دارد در صورت موافقت، شهردار تهران نیز در آن حضور داشته باشد.

محمد صائبی  با اشاره به برخی از انتقادات از حضور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو در برنامه «خندوانه» اظهار داشت: قراردادی که توسط سایت ها منتشر شده است، قرارداد غیر قانونی نیست. این کار قانونی، رسمی و در راستای فعالیت‌های فرهنگی مترو است.

وی ادامه داد: ما برای کاهش هزینه های مترو نیاز به برنامه های فرهنگی داریم و بهترین و پرنفوذترین راه برای انتقال پیام های فرهنگی صدا و سیما است و شبکه «خندوانه» به دلیل مخاطب زیادی که دارد برای این انتقال این پیام ها انتخاب شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: روزانه بیش از ۲.۵ میلیون نفر در مترو تردد می کنند و ما نیاز به آموزش‌های شهروندی در حوزه مترو داریم، این قرارداد برای فرهنگ‌سازی و انتقال پیام های فرهنگی با برنامه «خندوانه» مطرح شده است، اما دعوت از میهمانان و میزان برنامه به ما ربطی ندارد و بر عهده برنامه‌سازان است. اینکه چرا حضور مدیرعامل مترو طولانی‌تر از سایر میهمان ها بود، ربطی به قرارداد ما ندارد. این دیگر انتخاب برنامه‌ساز است که با یک مصاحبه‌شونده چقدر مصاحبه می‌کند و با میهمان دیگر به چه میزان، اما طبق قرارداد در ادامه برنامه افراد دیگری نیز از شهرداری به برنامه «خندوانه» خواهند آمد و امیدواریم در صورت پذیرش شهردار تهران به‌عنوان فینال، قالیباف در این برنامه حضور یابد و گزارشی در خصوص حوزه مترو به مردم ارائه کند.

به گفته صائبی، پیام های فرهنگی در این برنامه تا پایان قرارداد ادامه خواهد یافت و به‌ طور مثال روز شنبه، روز خندیدن و مهربانی در مترو است: تا به امروز این نوع فرهنگ‌سازی‌ها جواب داده و امیدواریم با طرح مسائل حاشیه ای این موضوع تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

اخبار اجتماعی - مهر