متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دیکشنری کامل iOS همراه با تلفظ کلمات


سی دیک یکی از بهترین دیکشنری های فارسی است. این دیکشنری شامل لغات انگلیسی - فارسی . فرانسوی - فارسی. اسپانیایی - فارسی . ایتالیایی - فارسی - آلمانی فارسی. روسی - فارسی و بلاعکس است .

 
 
 
 
  صبح بخیر: سی دیک یکی از بهترین دیکشنری های فارسی است. این دیکشنری شامل لغات انگلیسی - فارسی . فرانسوی - فارسی. اسپانیایی - فارسی . ایتالیایی - فارسی - آلمانی فارسی. روسی - فارسی و بلاعکس است .

تمام دیکشنری ها حاوی نکات گرامری و تلفظ هستند (هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین)

دیکشنری انگلیسی فارسی شامل لغات تخصصی بیش از ۱۰ رشته و همچنین مثال می باشد. (مثال ها هم دارای تلفظ می باشند)

برنامه به صورت پیش فرض فقط دیتابیس انگلیسی-فارسی و فارسی - انگلیسی را نصب می کند. ( به دلیل کاهش حجم برنامه). شما می توانید از تمام امکانات برنامه به صورت آنلاین استفاده کنید و یا در صورت تمایل دیتابیس ها و صداها را دانلود کنید و به صورت آفلاین از آن ها استفاده نمایید.



برخی از امکانات برنامه عبارتند از:‌

. دو زبان فارسی و انگلیسی
. داشتن تاریخچه لغات دیده شده و توانایی انتخاب لغات دلخواه
. تلفظات آمریکایی و بریتانیایی لغات انگلیسی
. بیش از ۳۲۰ هزار لغت انگلیسی
بیش از ۵۰ هزار لغت فرانسوی
بیش از ۸۰ هزار لغت اسپانیایی
بیش از ۵۰ هزار لغت ایتالیایی
بیش از ۹۰ هزاز لغت آلمانی
بیش از ۴۰ هزاز لغت روسی



لینک دانلود مستقیم از iTunes


ویدیو مرتبط :
تلفظ صحیح کلمات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک سینمای کامل همراه شما +عکس



این روزها تلفن های همراه دارای صفحه نمایش های بزرگی شده اند که به شما اجازه می دهند تا فیلم های سینمایی را بر روی آن ها با بالاترین کیفیت مشاهده کنید که البته مشکلاتی نیز به همراه دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیدن فیلم روی تلفن همراه مشکلاتی را نیز به همراه دارد چرا که شما تمام مدت باید سری رو به پایین داشته باشید و این ممکن است گردن شما را اذیت کند.

برای حل این مشکل و همچنین برای اینکه هیجان فیلم دیدن بیشتر شود طراحان دست به تولید دستگاهی تازه و جالب زده اند که به سینمای همراه مشهور شده است.

 هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

 "Mike Enayah"  به تازگی دستگاهی را طراحی کرده است که می تواند لذت فیلم دیدن را بسیار بیشتر کند این دستگاه یک هدفون به همراه یک صفحه نمایش ال سی دی است.

این هدفون که" Grab Cad" نام دارد طوری طراحی شده است که صدای استریو را برای شما پخش می کند و همچنین صفحه نمایش آن طوری طراحی شده است که به شما حس یک سینمای واقعی را می دهد.

این دستگاه به صورت وایرلس با تلفن همراه هوشمند شما ارتباط برقرار می کند و می توانید بسیاری از کارهای خودتان را به وسیله این دستگاه انجام دهد.

  هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

  هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

  هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

  هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

  هدفون,هدفون جدید,اخبار,اخبار علمی,خبر جدید

منبع:yjc.ir