متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود پیام رسان Invi برای اندروید


invi Messenger and SMS نرم افزاری رایگان و کاربردی در زمینه ی پیام رسانی و مسنجر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید پخش پیام های اسمارت فون خود را به کلی دگرگون سازید.





صبح بخیر :
invi Messenger and SMS نرم افزاری رایگان و کاربردی در زمینه ی پیام رسانی و مسنجر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید پخش پیام های اسمارت فون خود را به کلی دگرگون سازید و با داشتن آن یک مسنجر قدرتمند و سریع را در موبایل خود به ارمغان بیاورید. این برنامه بخش پیام رسان گوشی شما را به کلی تغییر می دهد و آن را از حالت یکنواخت و خسته کننده می رهاند! در این پیام رسان می توانید همراه با ارسال و دریافت پیامک عکس های خود را مشاهده کنید، صفحات وب را مرور کنید و حتی به مشاهده ی فیلم های یوتیوب مشغول شوید. این برنامه با دارا بودن اینترفیسی فوق العاده زیبا و شیک می تواند بهترین جایگزین برای مسیجینگ شما باشد و در صورت نصب بودن آن برروی گوشی طرف مقابل می توانید از طریق اینترنت و به صورت رایگان به ارسال و دریافت پیام با سرعتی بالا بپردازید.

نرم افزار مسنجر invi با دارا بودن امکاناتی کم نظیر در پلی استوری از صبح بخیر به شمار می رود و امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ نیز نمایش دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران اندرویدیست.

برخی از امکانات و قابلیت ها:
* امکان چت کردن در محیطی ساده و زیبا با طرف مقابل از طریق اینترنت
* پشتیبانی کامل از سرویس گوگل وویس و یکپارچه سازی با آن
* امکان ارسال عکس، ویدئو و فایل های دیگر برای کاربران از طریق نت
* دارا بودن صدها شکلک بسیار زیبا و بامزه برای استفاده در میان متن ها
* دارا بودن دو تم با طرح بندی سفید و مشکی با قابلیت انتخاب توسط کاربر
* امکان نمایش پیغام مبنی بر ارسال شدن پیام ارسالی شما (دلیورت)
* دارا بودن محیط کاربری کاملا ساده و یوزرفرندلی
* امکان به اشتراک گذاری داده ها در شبکه های اجتماعی مختلف

توجه: در اولین ورود به اپلیکیشن می بایست با اتصال به اینترنت یک ثبت نام رایگان و سریع در نرم افزار انجام دهید.

دانلود پیام رسان Invi برای اندروید دانلود پیام رسان Invi برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
برنامه قوی مدیریت بخش اس ام اس و پیام رسان تکسترا در اندروید Textra SMS

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود Kik پیام رسان آسان و محبوب اندروید


Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود.

 
 
 
 
  صبح بخیر: Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد.



اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.

برخی از قابلیت های پیام رسان Kik Messenger اندروید :

* امکان پیدا کردن خودکار دوستان شما که این برنامه را دارند

* نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

* عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه



* به اشتراک گذاری فیلم ها، طرح ها و تصاویر

* محیط کاربری ساده و آسان برای استفاده

* رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود