متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود مرورگر محبوب و سریع Opera


مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد.

دانلود مرورگر محبوب و سریع Opera

 از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.


ویدیو مرتبط :
مرورگر Opera Mini - Opera Mini

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل موزیلا از به روزرسانی سریع مرورگر فایرفاكس دفاع كرد



 

 

مدیر عامل موزیلا از به روزرسانی سریع مرورگر فایرفاكس دفاع كرد

 

 

مدیر عامل شركت موزیلا از عرضه سریع نسخه های مرورگر اینترنتی فایرفاكس در سال جاری میلادی دفاع كرد.

به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشل بیكر مدیر عامل زن شركت موزیلا اظهار كرد: مرورگر وسیله دریافت اینترنت است و اینترنت با سرعت بسیار بسیار زیادی به جلو می رود.

شركت موزیلا در تاریخ ۲۵ مردادماه اعلام كرد كه به مرحله نهایی منتهی به عرضه رسمی مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۶ وارد شده است.

موزیلا در این تاریخ نسخه های فایرفاكس ۶ برای ویندوز، لینوكس و Mac را برروی سرویس دانلود FTP خود گذاشت.

شش هفته پیش از این تاریخ موزیلا نسخه بتا از مرورگر فایرفاكس ۶ را عرضه كردژ كه از ویژگی های جدید نسخه جدید فایرفاكس می توان به URL address bar جدید اشاره كرد.

شركت موزیلا تنها چند روز بعد یعنی در تاریخ ۲۹ مردادماه اعلام كرد كه كاربران می توانند نسخه بتای مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۷ را برای سیستم های عامل ویندوز، مك، لینوكس و اندروید دانلود كنند.

موزیلا اعلام كرد كه نسخه بتای مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۷ دارای امكانات جدیدی از جمله استفاده بهینه تر از حافظه است و هم اكنون دانلود این نسخه برای سیستم های عامل ویندوز، مك، لینوكس و اندروید امكان پذیر شده است.

از دیگر امكانات جدید این مرورگر افزایش سرعت پاسخ گویی، سرعت راه اندازی (startup) و سرعت بارگذاری صفحات است و فایرفاكس ۷ نسبت به فایرفاكس ۴، ۵ و ۶ نزدیك به ۲۰ تا ۵۰ درصد حافظه كم تری استفاده می كند.

گمانه زنی ها حاكی است كه موزیلا قصد دارد تا پایان ۲۰۱۲ نسخه نهایی فایرفاكس ۷ را نیز عرضه كند تا ۴ مرتبه مرورگر خود را در سال میلادی جاری به روزرسانی كرده باشد..... /  خبرگزارى ایسنا