متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Xender برای iOS


نرم افزار Xender یک نرم افزار بسیار ساده است، فوق العاده سریع و عالی برای انتقال فایل بین گوشی های هوشمند، جدیدترین نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها و برنامه ها البته با بالاترین سرعت!



صبح بخیر :

نرم افزار Xender یک نرم افزار بسیار ساده است، فوق العاده سریع و عالی برای انتقال فایل بین گوشی های هوشمند، جدیدترین نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها و برنامه ها البته با بالاترین سرعت! سرعت انتقال اطلاعات در این نرم افزار 50 برابر بیش تر از سرعت انتقال اطلاعات با بلوتوث است. برای استفاده از این برنامه به اینترنت احتیاج نیست همچنین به صورت بی سیم عمل انتقال را انجام می دهد. با این نرم افزار می توانید به صورت همزمان هم فایل ارسال کنید و هم فایل دریافت کنید. امکان انتقال فایل با کامپیوتر نیز در این نرم افزار به سادگی وجود دارد.

از ویژگی خاص این اپلیکیشن می توان به اشتراک گذاری فایل ها به صورت همزمان با 5 دستگاه وپشتیبانی از چندین زبان اشاره کرد.

دانلود برنامه Xender برای iOS دانلود برنامه Xender برای iOS




ویدیو مرتبط :
برنامه انتقال فایل Xender با سرعتی 50 برابر بلوتوث!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه یاهو مسنجر برای iOS


نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.



تمامی امکانات موجود در یاهو مسنجر در این برنامه قرار گرفته که از جمله آنها میتوان به مشاهده پیام ها به صورت آفلاین، وجود تمامی شکلک های یاهو، ارتباط صوتی وتصویری، امکان چک کردن ایمیل، بازی های مخصوص یاهو و … اشاره نمود.



لینک دانلود مستقیم از iTunes