متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Xender برای اندروید


برنامه Xender با پنلی زیبا و کاملا ساده بدون نیاز به اینترنت و کابل به راحتی به شما در دریافت وسایل شخصی تا حجمی بالا را پوشش می دهد.





صبح بخیر :
Xender اپلیکیشن انتقال سریع فایل ها برای آندروید که راه حلی آسان ساده و رایگان برای انتقال سریع فایل بوده که توسط Anmobi.inc آماده شده است. برنامه Xender با پنلی زیبا و کاملا ساده بدون نیاز به اینترنت و کابل به راحتی به شما در دریافت وسایل شخصی تا حجمی بالا را پوشش می دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار سبک و شیک بوده و حتی پلی مطمئن برای به اشتراک گذاری بین سیستم عامل ios و آندروید و یا حتی سیستم های PC است. جالب اینجاست که به صورت پیشفرض می تواند با زبان گوشی شما هماهنگ شود یعنی اگر بر روی فارسی تنظیم باشد این نرم افزار هم به فارسی کارهای شما را رفع و رجوع می کند.

آخرین ورژن Xender در مارکت گوگل بیش از 5 میلیون دانلود داشته و با بدست آوردن امتیاز 4.3 از 5.0 توانسته رضایت بسیاری از کاربران اندرودی را به خود جلب کند.

ویژگی ها:
- ارسال تمامی فایل ها از قبیل تماس، فایل ها، عکس ها، موسیقی ها، فیلم ها، حتی برنامه و غیره
- سرعتی بالا و در حدود 50 برابر سرعت بولوتوث که راه گشای بسیاری از انتقال های سنگین می باشد
- امکان به اشتراک گذاری فایل ها بین 5 دستگاه به صورت همزمان
- پشتیبانی از امکان به اشتراک گذاشتن بین سیستم عامل های مختلف
- امکان اتصال به سیستم های pc با سرعتی باورنکردنی
- طراحی و دیزاین رابط کاربری با جلوه ای زیبا و دوست داشننی
- پشتیبانی از زبان های مختلفی چون انگلیسی، هندی، اندونزیایی، کره ای، چینی سادهشده و سنتی، و اسپانیایی است یا حتی همگام سازی برنامه با زبان شخصی گوشی شما
- حجمی کم و مناسب در عین کارایی و سهولت در اجرا

دانلود برنامه Xender برای اندروید دانلود برنامه Xender برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
برنامه انتقال فایل Xender با سرعتی 50 برابر بلوتوث!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Yahoo! Weather برای اندروید


پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.





صبح بخیر :
پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.



برای دریافت برنامه کلیک کنید